oisko vaiks McLaren M7C :Felix sanoi:Minä taas kuulin että Mclaren ajaa pitkästä aikaa täysin omalla autolla
Vai eka MPnelonen?
Olis siina Alonsolla ja Hamiltonilla ihmettelemista ja vaantamista
Viimeksi muokattu:
oisko vaiks McLaren M7C :Felix sanoi:Minä taas kuulin että Mclaren ajaa pitkästä aikaa täysin omalla autolla
No tämä näin vielä ja sitten monta muuta tekijää! Ferrarin ja varsinkin Kimin mahtava nousu vakuuttavasti kärkeen viime kisassa. Kunnollinen sateen uhka, Kimin aiempi hyvä vauhti Silverstonessa ja nyt on vielä parannettu moottori odottamassa menoa. Kuulostaa todella vauhdikkaalta! Renaultilla puolestaan on synttärit ja varmasti kova näyttämisen halu. Heikille lykkyä pyttyyn!mh_84 sanoi:Mielenkiintoista tulee myös olemaan tämän vakoilujupakan edistyminen. Mitä kaikkea siitä vielä seuraakaan..:doubtful:
Tahi epäilyttäviä autoja? Ois todella hyvä jos siellä tänä viikonloppuna tulis kauden eka sadekeli kisa. Saatais vähän lisä väriä kisaan.Juha DF1 sanoi:Mielenkiintoinen kisa tulossa -toivottavasti-, kun olen menossa paikan päälle katsomaan. Paikka on copse-mutkan katetussa katsomossa joten mun puolesta voi sataakin
Erityisellä mielenkiinnolla odottelen lentokentän ja kisapaikan turvajärjestelyjä viime päivien hihhuleiden riehumisen jäljiltä. Pitää vaan varoa yksinäisiä salkkuja ja vetää heti maihin jos kuulee jonkun huutavan "allabu akhbar" :thumbdown
vielä kun tulisi sade niin olisi soppa valmis :ahem: Todella mielenkiintoinen kisaviikonloppu tulossa, toivottavasti Ferrarit on vauhdissa ja MM-sarja koventuuChip^ sanoi:Varmasti mielenkiintoinen viikonloppu tulossa; rellun 30v, hamsu ja mese pääsevät kotosaarelleen sekä tämä Stepney jupakka.
:nope:panche sanoi:Takaisin Kimiin. Ferrariässä ei siis pystynyt "hattutemppuun", eli harjoitussession voittoon, paalupaikkaan ja GP-voittoon.