petrolhead
heh , petrolhead
Olin just painamassa samasta asiasta submittia kun Kimi lähti kyntämään nurtsia.öö ruz sanoi:Ei pysy enää laskuissa mukana Massan pyörähdyksiissä.
Olin just painamassa samasta asiasta submittia kun Kimi lähti kyntämään nurtsia.öö ruz sanoi:Ei pysy enää laskuissa mukana Massan pyörähdyksiissä.
Sulla joku tarve nyt söhiä ampiaspesään? Sillähän on autossa siellä kaikki sadekartat ruudulla ja arviot tulee suoraan rattii... NOT?leipurihiiva sanoi:mut ei se osannut sen verran suuta avata, että pitäis renkaita vaihtaa? mestarismies :dunno:
skanneri tossa pöydällä. jotain se siellä yritti piipittää, mutta ei siitä kukaan mitään selvää saanut :tongue:Mediaprofeetta sanoi:Mistä sinä tiedät minkälaista keskustelua siellä radiossa on käyty?
Sun signature tulee kohta melkein ajankohtaiseksi, vaihda talli.Vice sanoi:Kohta se on totta, Rubensin ensimmäinen podium kolmeen vuoteen :thumbup:
Muuten oikein, paitsi että Räikkönen pysyy MM-kolmantena.Mikkonen sanoi:Kimi Räikkönen nousee MM-johtoon. :eek!:
On siinä tosiaan syytä vetää ne ranteet auki, kun noustaan MM-kolmosesta MM-ykköseksi.
Ranteet auki joo joo... eiköhän se ole harmistus, että menetetään viimekisoissa 25 pistettä turhaan... mutta onhan se parempi vetää tiukkaa linjaa ja antaa muillekin jakoja, tottaMikkonen sanoi:Kimi Räikkönen nousee MM-johtoon. :eek!:
On siinä tosiaan syytä vetää ne ranteet auki, kun noustaan MM-kolmosesta MM-ykköseksi.
joo, siellä on enemmän dataa, monitorii ja tutkakuvaa ku naton johtokeskuksessa.retypeNick sanoi:Sulla joku tarve nyt söhiä ampiaspesään? Sillähän on autossa siellä kaikki sadekartat ruudulla ja arviot tulee suoraan rattii... NOT?
Ehkä pitäisi, olen ihan täpinöissäni :alppu: Vihdoin!retypeNick sanoi:Sun signature tulee kohta melkein ajankohtaiseksi, vaihda talli.
Lipsahtiko siinä alonsolla, vai keksikö heikki just hienon, uuden ohitustekniikan?öö ruz sanoi:Just meinasin haukkua Heikin jos se ei menen ohi, onneksi ei tarvii.