Ehkei, mutta Rellua lukuunottamatta muut osasi. Pitää kyllä katsella kisa uusiksi kun jäi sellainen kuva, että vettä tuli jo silloin kun Kimi varikolle tuli.Ferrari 4ever sanoi:Valitettavasti Ferrarilla ei osata aavistaa sekunnilleen, että milloin taivaalta alkaa tulemaan kaatamalla vettä.
Taitaa separi olla jäähyllä. Ja saattaa harmittaa kun meni näin hyvä provoilutilaisuus sivu suun.IceManFani sanoi:Nyt voi kyllä cccp tulla ihan rauhassa huutelemaan, että miten Hamilton dominoi...
IceManFani sanoi:Nyt voi kyllä cccp tulla ihan rauhassa huutelemaan, että miten Hamilton dominoi, se kyllä pitää tällä kertaa paikkansa. Hatunnoston arvoinen suoritus Barrichellolta. Ansaittu kolmossija. En kommentoi Ferrarien tahi Heikin räpellystä mitenkään, paitsi: Heh, Massa! Mutta jäipähän käsittääkseni kisan nopein kierros Kimin nimiin. :thumbup: :thumbup:
Johtuu kontrastista. Jos esittäisit murjaanien kuningasta tiernapojissa niin sinunkin hampaasi näyttäisivät tosi valkoisilta (kokemusta on).retypeNick sanoi:Arrgh... naama palaa, Hamiltonin hampaat... bright light, bright light.
Kimi spinnasi kahdesti ja Lewis kerran. Siihen Kimin ekaan spinniin ei mennyt oikeen aikaa ollenkaan.Kimikin pyöri niin monta kertaa, että tuskinpa olis ollu Hamille vastusta vaikka talli olis vahingossa laittanutkin oikean taktiikan. On Räikkönenkin pehmennyt näissä tiukoissa paikoissa.
toi hämää itteäkin... ensin mokataan, sitten mokataan. Luulisi että tossa vaiheessa damage control ois maksimissaan ja yritetään miten vain saada rippeitä.. mutta ei. Sitten ajetaan radalla yhen varikkopysähdyksen verran aikaa hukkaan ja sitten vielä varikolle :thumbup:PeeVee79 sanoi:... Kun varikolla käynnin jälkeen jäätiin 5sek/kierros, niin tyhmemmällekin olisi pitänyt olla selvää, että ei sitä kärkeä alla olevilla renkailla ainakaan kiinni saada....
Luulivat että ei enää sada. Kuten viime vuonna Kiinassa nähtiin siitä olisi ollut etua. Menee Ferrarilla meteorologi vaihtoon. P. Pouta remmiin!Vilperi sanoi:Osattiin ennustaa minuutin tarkkuudella sateen alkaminen tai ei, niin silti käsittämätön päätös.
Uudet kumit: Toimii märällä ja kuivuvalla radalla
Vanhat: Toimii vähän uusia paremmin kuivuvalla, mutta sysipaskat märällä.
En mä näe noissa vanhoissa pysymisellä olleen mitään merkittävää etua suhteessa niiden aiheuttamaan riskiin.
Eikös sen voi vaikka kädellä kokeilla sieltä katoksen alta että sataako vai ei.mh_84 sanoi:Luulivat että ei enää sada.
Tuo oli kyllä käsittämätöntä. Brawnin lähdön jälkeen samanlaista tapahtunut jo liian usein.PeeVee79 sanoi:Jo oli kisa.
Saari oli kyllä koko ajan NIIN kuutamolla, kuin vain olla saattaa.
Yleensä en juuri moittimista jaksa löytää/etsiä miehen selostuksista, mutta tällä kertaa ei kehuja ainakaan satele.
Räikkösen rengaskikkailuja ei pysty ymmärtämään. Oli kyseessä sitten kuskin, tai tallin päätös, niin miksei jo parin kierroksen tuskailujen jälkeen käyty vaihtamassa kumeja. Kun varikolla käynnin jälkeen jäätiin 5sek/kierros, niin tyhmemmällekin olisi pitänyt olla selvää, että ei sitä kärkeä alla olevilla renkailla ainakaan kiinni saada.
Barrichellolle ja Hondalle iso:alppu: . Ja Heidille myös. Taisivat olla ainoat kuskit, joille virheitä ei tullut.
Brownin mies istuu kolmantena, kopioikaa sen aivot.mh_84 sanoi:Luulivat että ei enää sada. Kuten viime vuonna Kiinassa nähtiin siitä olisi ollut etua. Menee Ferrarilla meteorologi vaihtoon. P. Pouta remmiin!