Budjetti-Hifistä Highendiin

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vanhoilla vehkeillä mennään.

Viritinvahvistimen olen täällä jo maininnut.
Kaiuttimissa lukee PaAnotexhnka, tai jotain siihen suuntaan? Siis ryssien kirjaimilla.
Levysoitin on Pioneer PL-740, jossa on aivan saatanan kallis Ortofonin äänirasia.
CD-soitinta ei ole, ja tuskin tulee.
Kasettidekin vein kaatopaikalle pari vuotta sitten. Joku Akai se oli. Metallinauha valmiudella. Hajosi.
DVD-soittimena on joku Philips, mikä ei toimi, enkä kaipaa.
PS3-juttuja ei ole, eikä tule.
Piuhat ovat ihan tavallisia johtoja. ???

Pärjään näillä ihan hyvin. Varsinkin, kun lopetin aktiivisen musiikin kuuntelun vittuilun takia jo monia vuosia sitten.

No nykyään lipsuu taas vähän musiikkiin, kiitos YouTuben & Hewlett-Packardin & Senheiser-kuulokkeiden.
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Ok. :thumbup: Pitänee itsekin hankkia tuommoinen, sitten kun alkaa tuo 40 giganen pursuamaan.
Mulla oli jotain 1,3 gigaa jäljellä tosta 40 gigasta (tai 37:stä). Varmaan joku 5400 -sarjan levy olisi ollut parempi (=hiljaisempi & viileämpi), mutta tolla mennään nyt.

Hetken aikaa palloilin, että mitä sinne mahtuu (kun tässä oli sivuhuomautuksena, että paksuus on 12,5mm), mutta en sitten alkanut selvittelemään hirvesti etukäteen, mitä sinne fyysisesti mahtuu. Vanha levy näyttäis olevan jotain 9mm paksu, joten ei tuo terainen olis sinne kyllä mahtunut ilman lievää väkivaltaa (josko sittenkään).

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=47653
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vanhoilla vehkeillä mennään.

Viritinvahvistimen olen täällä jo maininnut.
Kaiuttimissa lukee PaAnotexhnka, tai jotain siihen suuntaan? Siis ryssien kirjaimilla.
Levysoitin on Pioneer PL-740, jossa on aivan saatanan kallis Ortofonin äänirasia.
CD-soitinta ei ole, ja tuskin tulee.
Kasettidekin vein kaatopaikalle pari vuotta sitten. Joku Akai se oli. Metallinauha valmiudella. Hajosi.
DVD-soittimena on joku Philips, mikä ei toimi, enkä kaipaa.
PS3-juttuja ei ole, eikä tule.
Piuhat ovat ihan tavallisia johtoja. ???

Pärjään näillä ihan hyvin. Varsinkin, kun lopetin aktiivisen musiikin kuuntelun vittuilun takia jo monia vuosia sitten.

No nykyään lipsuu taas vähän musiikkiin, kiitos YouTuben & Hewlett-Packardin & Senheiser-kuulokkeiden.

Joo, kunhan tuli mieleen...

Tämän biisin nauhoitin aikoinani yllämainitulla Akai-dekillä ja olen toistanut sen kymmeniä, jollen satoja kertoja Rotellin viritinvahvistimen kautta ryssäkaiuttimiin ja korviini.

Introssa on muuten selviä PIL-vaikutteita. Tai sitten vastoinpäin.

Jotenkin biisi tuntuu sopivan menneen tiistain teemaan?
 
Ylös