Tähän topikkiin voisi spekuloida muitakin kuljettajasiirtoja ja sopimuksia.
Mitä tohon Riku-Petter akseliin tulee, niin itse veikkaan Petterin olevan aavistuksen niskan päällä. Suorat vertailut Burnsin ja Mäkisen välillä eivät ole realistisia. Kun he ajoivat tallitovereina oli Mäkinen uransa huipulla(aika helvetin hyvä) ja Burns oli vasta opettelemassa WRC-kuvioita. Viimeisellä yhteisellä kaudella Riku oli jo nopea ja kykeni kahteen MM-voittoon Mitsubishillä. Subarulla Riku paransi 99-00 kuin sika juoksuaan.
Mulla alkaa olla vähän sellainen fiilis, että Richardin nopeus on kääntymässä jo vähän lasku suuntaan vaikka kaveri ei vielä iällä ole pilattu. Burns on kuitenkin "seasoned campaigner" joten niitä MM-pisteitä voi kerääntyä harmittavan hyvällä tahdilla. Toki tietysto Prodriven olisi ensin tehtävä Impreza nopeammaksi kuin Focus, Xsara tai 206...
Jaa, mitäs muuta tässä? No Citroenilla Loeb on varma jatkaja. Sainz on osoittanut olevansa kovassa kunnossa ja eiköhän tämän vuoden maailmanmestarille(hymiö) tallipaikka järjesty. McRaen nimi on edelleen melkoinen myyntivaltti, mutta palkkaa on näillä esityksillä pakko pudottaa ja kartturikin pitäisi vaihtaa johonkin nuorempaan. Tuossa kun piirtelin kuskien ja tiimien välisiä "tähtikarttoja" niin McRae saattaa olla todella vaikeassa saumassa ensi kautta ajatellen. Subarulla on täyttä...Mites olisi Pösö? Siellä olisi nyt tilaa ja kyllä talli tarvii kaksi ykkösluokan kuskia. Roviksestakaan ei taida olla siihen tämän kauden kiistatta alakanttiin menneiden näyttöjen takia.
Ford on ensi kaudella kummajainen. Märttin on tiimin kovin kuski ja vaikka maineeltaan ei paini mestareitten luokassa, on erittäin vahva kuski. Mikä on Wilsonin strategia sitten 2004? Nuoret kuskit on Märttiniä lukuunottamatta olleet vähän pettymys. Duvalin etsikkoaika taisi mennä ohi. Mites olisi Janne Tuohino? Valmis ja nopea kuski ottamaan vastuuta. Hinnaltaan edullinen, mutta todellisuudessa jo erittäin kokenut. Jannen näytöt yksityisellä Fordilla ovat mielestäni riittävät.
Mitsubishillä lienee Rovanperä ja Panizzi. Hyvä kaksikko molemmille pinnoilla.
Skoda on musta hevonen. Onko ikinuoren Didierin aika jo ohi? Miten käy Gardemeisterin, riittääkö Tonin näytöt ensi kauden tallipaikkaan.
Sitten on tietystä koko joukko "Bubling under" kuskeja, kuten Pykälistö, Rådis, Loix, Paasonen...jne.
<small>[ 18-08-2003, 18:57: Message edited by: pmv ]</small>