Bush on kaatunut!

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
GWB on kaatunut eilen pyörälenkillä. Hän oli pyöräilemässä maatilallaan. Hän loukkasi lievästi itseään kaatuessaan päähän ja käsiin. Ei onneksi jalompia ruumiinosia loukkaantunut.

Salainen palvelu olisi kuljettanut presidentin autolla kotiin mutta tämä jatkoi pyörällä. Toimii paremmin amerikassa tuo salainen palvelu kuin julkinen.

Stig Helmer

Banned
No voi harmi... :frown:

Eikös "Yrjö" meinannut tässä vähä aika sitten tukehtua leivonnaiseen? Taitaa olla vähän stressiä.

Archie

Well-known member
Carlisle, Pennsylvania. Abu Ghraibin pahamaineisesta irakilaisvankilasta on tullut presidentti George W. Bushin hallinnolle niin iso pala purtavaksi, ettei sen näytä menevän alas presidentin puheissakaan. Pitäessään puolituntista televisiopuhettaan maanantaina Bush äänsi vankilan nimen kolmesti väärin.
Abu Ghraib on tavattu ääntää englantilaisittain "abu-grabe", kun Bush väänsi sen puheessaan ensin "abugah-raypiksi", sitten "abu-garoniksi" ja lopuksi vielä "abu-garahiksi".

Valkoinen talo kuvasi maanantaista esiintymistä tärkeäksi julistukseksi Irakin tulevaisuudesta, ja ilmoitus pahamaineisen vankilan hävittämisestä oli puheen keskeisiä kohtia.
On se kumma hemmo. Olevinaan maailman mahtavin johtaja, eikä osaa edes yhtä vankilan nimeä tavata samalla tavalla. Mulle on alkanut tulla koko äijästä mieleen eräs Frank Drebin..

Archie

Well-known member
312T4 sanoi:
Mä luulin otsikon luettuani, että BUSH oli kaatunut; eikö sitä sodassa ole niitä kaatuneita:D
Sitä vaaraa Bushin kohdalla ei koskaan ole ollut... Bush ei mielellään muistele aikoja, jolloin olisi pitänyt Vietnamiin mennä.

Archie

Well-known member
sooda sanoi:
Voi olla että on katunut ettei ole katunut. Tai ainakin tulee katumaan. Ja kaatumaan.
Bushin henkivartijana on kaksinkertainen homma normaaliin tilanteeseen verrattuna. Ei nimittäin riitä, että suojelee äijää rättipäiltä tms. yrittäjiltä, pitää vielä suojella äijää itseltään...

Estate

Well-known member
Mä ajattelin Bushin politiikan kaatuneen.