Laareni120
Banned
Eli parisen tuntia GP:n alkuun, kukapas irtoaa tällä kertaa liukkaimmin viivalta? Kimi, Giancarlo, Fernando, Trulli, M. Schumacher, Nico, Montoya, Barrichello vai Button? Itse veikkaan Relluja...
Mä ajattelin sillee et fisico ottaa holet ja tulee ekan kiekan lopussa kärjessä(Tilanne Fisico, Alonso Ja Räikkönen) mut, ajaa mestareiden muurii ja alonso sen perää ja räkä jää ekalla kiekalla sen verra ettei törmää niihi ja sit räkä on yhel pysähyksel ja voittaa kilvan. 1. Kimi Räikkönen 2.Nico Rosberg 3. Jacque Willenueyve ja Jarno Trulli, ja koska BMW kulkee takasiipien vuoksi kovempaa suorilla kuin Toyota tulee Ville toka vikassa mutkassa ohi Trullin ja kolmanneksi ja Trulli on neljäs...Banaani sanoi:Fisi ajaa Alfonson persiiseen ja räkä voittaa. Schummeli toinen, Ruusperi kolmas. Paljon kolareita, maaliin tulee 10 autoa :alppu:
Kuka? Jos maailmanmestareista puhutaan niin Villeneuve, Schumi ja Alonso on kaikki siihen osunut.belated sanoi:Eikös siel ole yks mestari, joka ei vielä ole mestareiden muuriin osunut? :ahem:
Cuti?patriot sanoi:Kuka? Jos maailmanmestareista puhutaan niin Villeneuve, Schumi ja Alonso on kaikki siihen osunut.
Niin, sitähän minäkin, koska se mihin se viimevuonna osu EI ollu Mestarien muuri!vermula sanoi:Koska Alonso mestarien muuriin on ajanu?
Onkos tämä virallisesti nimetty mestarien muuriksi tämä viimeisen sikaanin muuri?vermula sanoi:Koska Alonso mestarien muuriin on ajanu?
Joo.. Eipäs ollutkaan.. Muistelin vaan jotain maikkarin uutista aiheesta missä puhuttiin mestareiden muurista. Mut se tosiaan olikin se toinen kohta..Laareni120 sanoi:Niin, sitähän minäkin, koska se mihin se viimevuonna osu EI ollu Mestarien muuri!
parin mutkan jälkeen tilanne on sama kärjen osalta, paitsi että Sumi on päässy Trullista ohiLaareni120 sanoi:Eli parisen tuntia GP:n alkuun, kukapas irtoaa tällä kertaa liukkaimmin viivalta? Kimi, Giancarlo, Fernando, Trulli, M. Schumacher, Nico, Montoya, Barrichello vai Button? Itse veikkaan Relluja...
olin just kirjottamassa samaa :nope:Olga sanoi:Saakelin Montoya. :mad_old: