Kyllönen hakkaa Eurosportin englanninkielisen selostuksen??
-OK, en ole kylläkään päässyt seuraamaan eurosportin kautta kuin tämän kauden avauskisan viimeksi enkä muista ketkä siellä äänessä oli mutta jos englannin kieli ei ole ongelma ja eurosportti näkyy ei kai pitäisi olla epäselvyyttä kumman kanavan valitsee? Maustahan se ón kyse loppujenlopuksi tietty.
Tzjaah, Salon Mikalta ehkä jopa hieman parempi lähtöpaikka mitä odotin. Alkaa nähtävsti pääsemään "sisälle":
10. MIKA SALO (#27 PK Racing Ford-Cosworth/Lola/Bridgestone):
“Tenth place is my best qualifying position of the year, and it matches the team's best qualifying effort this season. I am happy to qualify in the top ten, because so far we have really been able to gain a lot of positions on track and in the pits during the race. The farther up the grid I start, the better chance I have of a good finish. Tenth is solid - I can race from there. Tomorrow my job is to give Kevin Kalkhoven the podium finish he's been asking for here.”
Pupokin näyttää tulleen takasin, ja heti laittamassa luuta kurkkuun Mariolle!
Muutoin näyttää että Newman/Haassit ovat hallinneet viikonloppua tähän asti, taitavat ottaa kaksoisvoiton sanon mä! Ja toivottavasti tänä vuonna ei kisaa voiteta viimeisestä lähtöruudusta, se olisi CARTille nöyryyttävämpää kuin Dominguezin Marion eka voitto konsanaan...kenties.
Näkyy kans toi Lola-Reynard asetelma aika kivasti. Ei paljon Reynardeilla ole sanomista.
1. Sebastien Bourdais* FRA Newman-Haas Racing Lola-Ford 1min 31.718secs
2. Bruno Junqueira BRA Newman-Haas Racing Lola-Ford 1min 32.708secs
3. Paul Tracy CAN Player's Forsythe Racing Lola-Ford 1min 32.000secs
4. Alex Tagliani CAN Rocketsports Racing Lola-Ford 1min 32.135secs
5. Adrian Fernandez MEX Fernandez Racing Lola-Ford 1min 32.436secs
6. Oriol Servia SPA Patrick Racing Lola-Ford 1min 32.731secs
7. Roberto Moreno BRA Team Herdez Lola-Ford 1min 32.732secs
8. Mario Dominguez MEX Team Herdez Lola-Ford 1min 32.908secs
9. Michel Jourdain Jr MEX Team Rahal Lola-Ford 1min 33.112secs
10. Mika Salo FIN PK Racing Lola-Ford 1min 33.187secs
11. Patrick Carpentier CAN Player's Forsythe Racing Lola-Ford 1min 33.437secs
12. Ryan Hunter-Reay* USA American Spirit Team Johansson Reynard-Ford 1min 33.542secs
13. Tiago Monteiro* POR Fittipaldi-Dingman Racing Reynard-Ford 1min 33.857secs
14. Darren Manning* GBR Walker Racing Reynard-Ford 1min 33.922secs
15. Jimmy Vasser USA American Spirit Team Johansson Reynard-Ford 1min 34.266secs**
16. Mario Haberfeld* BRA Mi-Jack Conquest Racing Reynard-Ford 1min 34.299secs
17. Gualter Salles BRA Dale Coyne Racing Lola-Ford 1min 34.646secs
18. Rodolfo Lavin* MEX Walker Racing Reynard-Ford 1min 36.075secs
19. Geoff Boss* USA Dale Coyne Racing Lola-Ford 1min 37.247secs