männänpalautusjousi
Well-known member
- Liittynyt
- 28.3.2001
- Viestit
- 88
Mielestäni eräs CART-sarjan parhaita puolia on juuri ratojen vaihtelevuus. On normaaleja kilparatoja, ostoskeskuksen parkkipaikalle kyhättyjä ratoja ja ovaaleja. Harvassa muussa sarjassa on yhtä radikaalia vaihtelua.
Formula ykkösissä käytettävät uudet radathan suunnittelee nykyisin lähes aina sama firma, joten ei ihme, ettei mitään erikoisuuksia enää nähdä. Rataprofiilit tietysti eroavat jonkun verran, mutta ratojen pituus ja keskinopeudet ovat ikävän standardia tavaraa. Hockenkin pilasivat, p*rkele...
Toinen asia mikä nykyisin tuntuu olevan tyystin kadonnut ykkösistä ja on CARTissakin valitettavan harvinaista on kunnon donitsien vetäminen rataan kisan jälkeen. Ainakin paikalle tuleva yleisö muistaa varmasti juuri ne heidän edessään vedetyt voittodonitsit muutaman vuodenkin päästä. Liian steriiliä ja kliinisen tarkkaa hommaa nykyisin kilvanajo, edes voitonriemua ei saa näyttää. Tulee Zanardia ikävä. Onneksi Dominguez sentään veti kotiyleisön edessä kunnon shown kisan jälkeen. Ja kansa tykkäsi!
<small>[ 13-10-2003, 17:24: Message edited by: männänpalautusjousi ]</small>
Formula ykkösissä käytettävät uudet radathan suunnittelee nykyisin lähes aina sama firma, joten ei ihme, ettei mitään erikoisuuksia enää nähdä. Rataprofiilit tietysti eroavat jonkun verran, mutta ratojen pituus ja keskinopeudet ovat ikävän standardia tavaraa. Hockenkin pilasivat, p*rkele...
Toinen asia mikä nykyisin tuntuu olevan tyystin kadonnut ykkösistä ja on CARTissakin valitettavan harvinaista on kunnon donitsien vetäminen rataan kisan jälkeen. Ainakin paikalle tuleva yleisö muistaa varmasti juuri ne heidän edessään vedetyt voittodonitsit muutaman vuodenkin päästä. Liian steriiliä ja kliinisen tarkkaa hommaa nykyisin kilvanajo, edes voitonriemua ei saa näyttää. Tulee Zanardia ikävä. Onneksi Dominguez sentään veti kotiyleisön edessä kunnon shown kisan jälkeen. Ja kansa tykkäsi!
<small>[ 13-10-2003, 17:24: Message edited by: männänpalautusjousi ]</small>