CART: Toronto

RK-62

Porno-Erkki-wannabe
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
14922
Sijainti
Kni
Kausi jatkuu tiiviinä. Salo ei luonnollisestikaan aja, mutta muita rattimiehiä on toki mukana. Edellisen kisan Clevelandissa vei nimiinsä Bourdais. Tracy oli ainoa, joka pystyi panemaan vastaan. Johtikin oikeastaan yli puolet kisasta.

Sadetta näkyy olleen eilen tuolla Torontossa, mutta ensimmäisey aika-ajot vietiin läpi kuivalla. Junqueira, Tracy ja Jourdain kärjessä. Samat hahmot, jotka löytyy pistetaulukon kärjestä. Jäämme odottamaan toisia aika-ajoja...
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Näin. Junqueiralla on nyt sitten eturivin lähtöpaikka turvattuna ja eikös tuosta suorituksesta tullut kaiken hyvän päälle vielä mestaruussarja piste?

Saa nähdä kykeneekö Bourdais nostamaan itseänsä mestaruustaistoon. Sebu on vielä vähän jäljessä, mutta jos voittoja rupeaa tulemaan, niin meillähän voi olla ruuuukie-mestari!

Salon tilanne on synkkä. Rahasummat lienevät mahdottomia jokaiselle pienemmälle tiimille.
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9185
Dale Coynen tiimi sen kuin jatkaa kuljettajavaihdoksia. Nyt ajohommissa mukana viime vuonna F3000-sarjassa epäonnistunut Alex Sperafico.

Gonzalez, Camathias, Yoong, Salles, Boss, Sperafico, siinä kuskit tähän mennessä.
 

RK-62

Porno-Erkki-wannabe
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
14922
Sijainti
Kni
Bleu:
Dale Coynen tiimi sen kuin jatkaa kuljettajavaihdoksia. Nyt ajohommissa mukana viime vuonna F3000-sarjassa epäonnistunut Alex Sperafico.

Gonzalez, Camathias, Yoong, Salles, Boss, Sperafico, siinä kuskit tähän mennessä.
Jos en ihan väärin ymmärtänyt, niin Sallesilla on Brasiliassa joku ajokeikka. Ilmeisesti sovittu ennen CART-sopimusta. Sperafico paikkaa siis ainakin yhden kisan näillä näkymin. Syyskuussa mitä ilmeisemmin menee myös yksi kisa päällekkäin. Saa nähdä kuka silloin paikkaa.
 

-ha-

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
1319
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Eurosport esittää tunnin koosteen klo 0:30. Ai että on kivaa.

Coynen talli jatkaa samalla pelleilylinjalla kuin ennen parivuotista taukoaan. Silloinhan kuljettaja ei vaihtunut yhtä tiheään, mutta laatu oli sitäkin huonompaa. Rattia yritti kääntää saksalainen tusinamies Arnd Meier. Koko tallin olemassaolon tarkoitus on suuri mysteeri.
 

-ha-

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
1319
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Satuin olemaan luoja ties miksi hereillä kun kooste alkoi (Eurosportin www-sivujen tiedoista poiketen jo klo 1:00). Kisahan oli hämmästyttävän tylsä ja tapahtumaköyhä. Onneksi "tapahtumat" oli leikattu puolituntiseksi koosteeksi, jossa Paul Tracy ajoi täysin ylivoimaiseen voittoon johdettuaan lähdöstä maaliin yllättävän suurilukuisen kotiyleisön iloksi. Muutamaa onnetonta ja epäonnistunutta ohitusyritystä lukuunottamatta ainoa jännättävä asia oli se, ohittaako Tracy kaikki kierroksella. Ei ohittanut, koska loppupuolella kisaa pacecar veti pakan kasaan ja Paulin 30 sekunnin johto kuivui kasaan. Pari kierrosta vihreän lipun jälkeen eroa oli taas 10 sekuntia.
Jottain tarttis tehrä tuolle sarjalle ja äkkiä.
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Satuinpa selailemaan Autosportia vuodelta 1992. Siinäkin valiteltiin tuota CART:n autojen vähyyttä. Siinä tuli ilmi oikeastaan tasan sama ongelma kuin mikä CART:ssa juuri nyt on. Kärki on kyllä vahva, mutta kärjen takana on ammottava aukko ja loppupään kuskit/tallit ovat niin onnettomia etteivät ne kykene haastamaan kärkeä koskaan. Tarvittaisiin vahva "mid-field", mikä takasi hyvät kisat monena vuonna. Vielä 2001 mukana oli todella paljon vahvoja tiimejä kärjessä ja aivan kärjen takana. Oikeastaan heikkoja tiimejä ei ollut kuin muutama 90-luvun loppupuolelta lähtien.

Tuolloin 90-luvun alussa talouden ongelmat olivat myös isot ja ne toki vaikutti kilpailukykyyn. Kun talous lähtee nousuun, paranee CART:n taso. Näin uskon vahvasti.
 
Ylös