testausta Fontanassa:
10.3
1. Justin Wilson RuSPORT Lola 52.71secs
2. Cristiano da Matta PKV Racing Lola 52.81secs
3. A.J. Allmendinger RuSPORT Lola 52.86secs
4. Paul Tracy Forsythe Championship Racing Lola 52.91secs
5. Jimmy Vasser PKV Racing Lola 53.11secs
6. Andrew Ranger Mi-Jack/Conquest Racing Lola 53.30secs
9.3
7. Timo Glock Rocketsports Racing Lola 53.31secs
8. Ryan Hunter-Reay Rocketsports Racing Lola 53.46secs
9. Mario Haberfeld Walker Racing Lola 53.79secs
Oottekos nähny PKV:n ja Walkerin uuet väritykset. :thumbup: Varsinkin tuo kelta-vihreä-musta.
Tuleva kausi näyttää jännelmältä kuin pariin vuoteen jolloin mestaruudesta on voinut taistella vain Forsythen tai Newman-Haassin autoilla.
Nyt mukaan voi laskea RuSPORTin ja PKV:n. Paljon myös ovat muutkin pienemmät tiimit menneet eteenpäin.
En muuten liene ainoa joka on sitä mieltä että jos kumpi tahansa RuSPORTIn kuljettaja voittaa mestaruuden ensi kaudella ovat portit auki F1-sarjaan.
Hyvä että Mario Haberfeld nähtiin testeissä myös. Derrick Walkerhan on antanut aika pessimistisiä kommentteja ettei tiimillä ole varaa osallistua ensi kauteen. Ristiriitaista sinänsä että nyt kun hankkivat Lolat Reynardin tilalle niin ei olekkaan varaa. Haberfeld ainakin on innoissaan kun pääsee ensimmäistä kertaa näyttämään osaamistaan tasaväkisellä kalustolla. Toivotaan myös että Siedler saa sopparin. Uskon että huhuista huolimatta Walker on mukana molemmilla Lolilla.
Mitäs sanotte ajaako Timo Glock Rocketsportilla tällä kaudella? Silloinhan Rockersport olisi ainoa kolmen auton tiimi.
Vai vuokrataanko Tagliani Wiggylle? HVM on ainoa "kärkitalli" jossa on vielä tilaa ja varmastikkin parempi vaihtoehto kuin Rocketsportin kolmoskuskina oleminen. Sitä paitsi kun Dominiguez lähtee kannattaa Keith Wigginsin alkaa suunnata katseitaan Kanadan puolelle ihan rahoituksen kannalta.
Tagliani on kuitenkin sen verran parempi ratin kääntäjä kuin
Roberto Gonzalez että valinnan ei pitäisi tuottaa vaikeuksia. Kyllähän Herdez kuitenkin järjestää miehelle paikan Meksikon kisoihin,(taijollekkin muulle meksikaanille)
Faktahan on että Champ Carissa taloudellisesti menestyäkseen kuljettajien pitää ensi sijaisesti olla Kanadasta tai Meksikosta, jos tämä ei ole mahdollista niin USA tai Brasilia tulevat seuraavina kysymykseen.
Tietäjä kertokoon mulle kukas tää Andrew Ranger on ja mitkä on saavutukset? Rahoitusta on kerätty ensimmäisiin 10 kisaan Conquestille. Huonolta näyttää Eric Bachelartin tilanne jos joutuu ottamaan (hitaan?) rookien ja selvästikkin vieläkin liian kokemattomattoman ja nuoren Nelson Philippeppen.
Ratkaisematta on myös ainoastaan kanadan geepeisiin osallistuvan Jensen tallin ajaja. Ajattavat kai Valiantea tai Rangeria. Toivottavasti Rangeria sillä silloin Conquestilla olisi paikka Verstappenille.
Dale Coynen paikat näyttävät menevän Oriol Servialle ja Gaston Mazzacanelle. Varalla ilmeisesti Tarso Marques tai joku joka tuo rahaa.
Kaikki tämä näyttää minusta varsin huonolta Jos Verstappenin Champ Carin valloitukseen. Ehkä Jos ei ole saanut tarvittavia rahoja tai on pitänyt riman liian korkealla eikä ole halunnut huonompiin tiimeihin? Uutisia asiasta ei ole ollut joten mene ja tiedä.
Emersson Fittipaldin tiimistä ei ole kuulunut mitään mutta sinnehän Verstappenia on kaavailtu. Myös Herdezille ja Conquestille olisi vielä mahdollisuudet. Unohtamatta myöskään Dale Coynen tiimiä. Mutta silloin saattaa Verstappen sanoa itse kiitos ei. Toivottavasti paikka liikenesi vaikka Forsythen kolmanneksi kuskiksi :dunno: