Eikös ainakin kotimaiset rallisäännöt kiellä kattoluukut sun muut?SamiJ sanoi:Jännä tuo lasikatto, liekkö tulee siihen lopulliseen kilpaversioon.
On se Focus nyt kuitenkin suhteellisen pienikokoinen auto, jos vaikka otetaan Mitsu vertailukohteeks :dunno:Valde sanoi:Toisaalta onhan Fordit tulleet hyvin kaikissa oloissa, vaikka samanlainen laiva niilläkin on.
Lanseeraus on vasta syksyllä Pariisissa ja tuo kilpuri perustuu kaksioviseen Coupéen joka julkistetaan yhdessä muun malliston kanssa. Tuskin sen 25 000 auton kanssa tulee ongelmaa Citorën myy tällä hetkellä hyviin niin euroopassa kuin Suomessakin.Wasserschwein sanoi:Onpahan harvinaisen hyvännäköinen peli! :thumbup:
Milloinkas tuo C4 tulee myyntiin sarjatuotantoautona? Eikös niitä pidä myydä x kappaletta, ennen kuin sitä saa käyttää ralliautona?
Jos hinta ja muutkin ominaisuudet kuin ulkonäkö ovat kohdallaan niin ei varmasti tuota ongelmia myydä niitä tarpeeksi. Myihän Söpökin tarpeeksi 307 CC:tä ja C4 myynee paljon paremmin.160581 sanoi:Lanseeraus on vasta syksyllä Pariisissa ja tuo kilpuri perustuu kaksioviseen Coupéen joka julkistetaan yhdessä muun malliston kanssa. Tuskin sen 25 000 auton kanssa tulee ongelmaa Citorën myy tällä hetkellä hyviin niin euroopassa kuin Suomessakin.
Humm. Kahtos perkele, tuota väittää ainakin Rally-live kun kahtellaan noita autojen tietoja :eek!: Näemmä autojen ulkoiset mitat hämää sen verran ettei tajua että lyhyessä autossakin voi olla pitkä akseliväli :wink: Mutta en silti tuon akselivälin vuoksi Focusta laivaksi sanoisi :dunno:Valde sanoi:Ambo:
Minä, kun olen käsittänyt, että Peugeotissa ja Fordissa olisi pisimmät akselivälit. Jaa-a, onko silmä sitten valehdellut. Onko jollain tietoa WRC-autojen akseliväleistä?