Citroën C4 WRC

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Onkos joku löytänyt kuvia ? Mitä ruutulipussa näkyi niin tarttee sanoo et komialta näytti.

Viimeksi muokattu:

SamiJ

Well-known member
Jännä tuo lasikatto, liekkö tulee siihen lopulliseen kilpaversioon.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Komean näköinen ainakin, mahtaako olla vielä nopeakin...

Milloinkas tuo aiotaan ottaa käyttöön kisoissa?

Late

Peugeot 205 T16
Ens kauden alussa. Ainakin näin kertoi Ruutulippu

Juska

Well-known member
SamiJ sanoi:
Jännä tuo lasikatto, liekkö tulee siihen lopulliseen kilpaversioon.
Eikös ainakin kotimaiset rallisäännöt kiellä kattoluukut sun muut?

Valde

Well-known member
Ruutulipussa näytettiin auton sivuprofiilia ja aika futuristisen näköinen peli, sanoisin. Takapää oli jännästi tylppä. Voisi sanoa, että perä suorastaan loppui takarenkaisiin. Yritys tehdä autosta siedettävänm kokoinen, tuntuu ihan viisaalta ratkaisulta. Esim Grönholm valitteli Ruotsissa, että isoa Peugeotia on vaikea ajaa kovin syheröisellä tiellä. Toisaalta onhan Fordit tulleet hyvin kaikissa oloissa, vaikka samanlainen laiva niilläkin on.

Valde

Well-known member
Olen muistaakseni lueskellut jostain, että Citikalta ja Fordilta tulisi uudet kehitysversiot Uuteen-Seelantiin.

Ambomaan Mambo

Well-known member
Valde sanoi:
Toisaalta onhan Fordit tulleet hyvin kaikissa oloissa, vaikka samanlainen laiva niilläkin on.
On se Focus nyt kuitenkin suhteellisen pienikokoinen auto, jos vaikka otetaan Mitsu vertailukohteeks :dunno:

McMike

Guest
Hienon näköinen peli. Ehkäpä koko WRC kaluston komein auto. Mulle tulee mieleen Focus uuden Citikan sivuprofiilista, siinä on yhteneväisyyksiä, mutta Citikan punainen väri sopii noihin muotoihin kuin nenä päähän.

Wasserschwein

Well-known member
Onpahan harvinaisen hyvännäköinen peli! :thumbup:

Milloinkas tuo C4 tulee myyntiin sarjatuotantoautona? Eikös niitä pidä myydä x kappaletta, ennen kuin sitä saa käyttää ralliautona?

ttkorhon

Well-known member
Näyttää hitaalta... No ei vaan. Ihan siistin näköinen peli. Toivottavasti myös suorituskyky on kohdallaan sitten kun auto tulee mm-sarjaan,:thumbup:

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
wrc.com uutisoi:

"New Focus on course for NZ"

Eli uus evoluutio tulee Uuteen Seelantiin. Kehitystyössä on kuulema keskitytty luetettavuuden ja renkaiden käytön taloudellisuuden parantamiseen. Myös uusi Focus saa plastiikkaa koriin painon pudottamiseksi.

Jkalliom

Kerran VeVe aina VeVe
Sijainti
Espoo
Wasserschwein sanoi:
Onpahan harvinaisen hyvännäköinen peli! :thumbup:

Milloinkas tuo C4 tulee myyntiin sarjatuotantoautona? Eikös niitä pidä myydä x kappaletta, ennen kuin sitä saa käyttää ralliautona?
Lanseeraus on vasta syksyllä Pariisissa ja tuo kilpuri perustuu kaksioviseen Coupéen joka julkistetaan yhdessä muun malliston kanssa. Tuskin sen 25 000 auton kanssa tulee ongelmaa Citorën myy tällä hetkellä hyviin niin euroopassa kuin Suomessakin.

Wasserschwein

Well-known member
160581 sanoi:
Lanseeraus on vasta syksyllä Pariisissa ja tuo kilpuri perustuu kaksioviseen Coupéen joka julkistetaan yhdessä muun malliston kanssa. Tuskin sen 25 000 auton kanssa tulee ongelmaa Citorën myy tällä hetkellä hyviin niin euroopassa kuin Suomessakin.
Jos hinta ja muutkin ominaisuudet kuin ulkonäkö ovat kohdallaan niin ei varmasti tuota ongelmia myydä niitä tarpeeksi. Myihän Söpökin tarpeeksi 307 CC:tä ja C4 myynee paljon paremmin.

Hmm... Sattuupa sitä itselläkin 307:n vaihto juuri ensi syksyksi. Sääli vain ettei taida C4 ehtiä ajoissa myyntiin... :jaska:

Valde

Well-known member
Ambo:

Minä, kun olen käsittänyt, että Peugeotissa ja Fordissa olisi pisimmät akselivälit. Jaa-a, onko silmä sitten valehdellut. Onko jollain tietoa WRC-autojen akseliväleistä?

Ambomaan Mambo

Well-known member
Valde sanoi:
Ambo:

Minä, kun olen käsittänyt, että Peugeotissa ja Fordissa olisi pisimmät akselivälit. Jaa-a, onko silmä sitten valehdellut. Onko jollain tietoa WRC-autojen akseliväleistä?
Humm. Kahtos perkele, tuota väittää ainakin Rally-live kun kahtellaan noita autojen tietoja :eek!: Näemmä autojen ulkoiset mitat hämää sen verran ettei tajua että lyhyessä autossakin voi olla pitkä akseliväli :wink: Mutta en silti tuon akselivälin vuoksi Focusta laivaksi sanoisi :dunno:

Jaa eipä se ole pituudeltaankaan sieltä lyhyimmästä päästä! vois harkita silmälääkäriä, kun oon aina mieltäny Focuksen pieneksi autoksi

Niinjoo ja takaisin itse aiheeseen, Rally-livellä näyttääpi olevan muutamia kuvia tosta shitikasta.:tongue:

Viimeksi muokattu:

Late

Peugeot 205 T16
Pösö näyttää olevan pituudeltaan toisiks pienin. Ei tosin menis heti niin sanomaan.

Listasin tähän Live-rallyn tiedot:

CITROËN:

Akseliväli: 2.555 m
Pituus: 4.167 m
Leveys: 1.770 m
Korkeus: 1.390
Paino: 1230 kg

PEUGEOT:

Akseliväli: 2.610 m
Pituus: 4.344 m

SUBARU:

Akseliväli: 2.535 m
Pituus: 4.415 m
Korkeus: 1.390

FORD:

Akseliväli: 2.615 m
Pituus: 4.442 m
Korkeus: 1.420

MITSUBISHI:

Akseliväli: 2.600 m
Pituus: 4.360 m
Korkeus: 1.430

Valde

Well-known member
Kiitos tiedoista...

Mikäköhän Peugeotista ja Fordista sitten niin isokokoisen näköisiä tekee paljaalle silmälle.