Siinä onkin aito C4. Ihan nätin näkönen on.jmt sanoi:
Minusta se näyttää viistoudellaan enemmän uutta Meganea. Jännästi tuo perä kyllä menee, ihan hyvännäköinen noissa kuvissa.ttkorhon sanoi:Tosta perästä tulee mieleen ihan Honda CRX. Melkolailla samannäköinen.
Se on suoraan Citroën C2 mallista kopioitu toi perän rakenne samoin kuin tulevan 407:n leveä keula muistuttaa 307:ää. PSA:n johto näköjään haluaa, että tehtaiden tuotteet ovat mahdollisimman paljon sukunäköä edustavia. Citroënin viimeinen kunnolla erottuva auto oli GS. Nykyisin tekniset ja muotoilulliset ratkaisut pyritään pitämään aina samanlaisinaFunktio sanoi:Minusta se näyttää viistoudellaan enemmän uutta Meganea. Jännästi tuo perä kyllä menee, ihan hyvännäköinen noissa kuvissa.
Joku asiasta tietävä saa nopeasti korjata, mutta eikös 206 ollut pituutensa puolesta erityisluvalla mukana ja kait tämä lupa joskus loppuu ja näin pökötin on pakko ottaa uusi malli käyttöön.. En tiedä oliko uusi auto pakko tuoda jo tälle kaudelle, mutta ehkä tuo 206:sta luopuminen on pakon sanelemaa?flying_fin sanoi:Joo oon samaa mieltä ton Laten kanssa, miks aina tuoda näitä kesken eräisiä raakileita kilpa- kentille...esim pösö 307. Varmasti Bossella ois paremmat mahkut ollu viä tällä kaudella ottaa MM kun ois ajettu 206:lla.
Hyvää kevättä kaikille ja Bosselle ZemiÄ
:wink:
...ja etuvaloista "jonkin verran" uusi 5-sarjan BMW (ja 7-sarjalainen ennen kuin ne etuvalot muutettiin).Tosta perästä tulee mieleen ihan Honda CRX. Melkolailla samannäköinen.
Luvan vanhenemisesta en tiedä, mutta joku poikkeus tuohon liittyi (lienikö sitten niin, että sarjatuotantoversio on alle tuon minimimitan, mutta WRC:n etu- ja takapuskurit ovat niin isot, että pituus on saatu juuri sen rajan yli ja siihen tarvittiin erityislupa tjsp, parempimuistiset / ne, joilla on aikaa tarkistaa, korjatkoot )Joku asiasta tietävä saa nopeasti korjata, mutta eikös 206 ollut pituutensa puolesta erityisluvalla mukana ja kait tämä lupa joskus loppuu ja näin pökötin on pakko ottaa uusi malli käyttöön..