Itse ei tullut öitä valvottua, vaan katsoin tilanteen aamulla herättyäni.
Mutta sitten itse rallista: Jälleen olisi ollut Latvalalla mahdollisuus pienentää edes muutamalla pisteellä Ogierin etumatkaa mm-sarjassa, mutta taas ne muutamat pikku asiat ratkaisi tän rallin Ogierin eduksi. Alun jarrumurheet oli todella ikävä juttu Latvalan kannalta, ilman niitä ois Latvala voinu repii jonkin verran eroo Ogieriin. Mutta tätä tää ralli on, koskaan ei voi tietää, mitä pätkällä käy. Toinen juttu on sit nää rengasvalinnat, jotka pistää kyllä ainakin itseäni mietityttämään: Miten on mahdollista, että tiimin sisällä sööennusteet poikkeavat noinkin paljon toisistaan, vai oliko molemmilla samat sääennusteet, toinen sitten vain otti tietoisen riskin sääennusteessa? Jälleen kerran tämäkin pieni asia kääntyi Ogierin eduksi, kuinkas muutenkaan...
Itse en kyllä jaksa uskoa (kuten ei varmaan kovin moni muukaan), että Latvalalla on edes realistisia mahdollisuuksia haastaa Ogier tän kauden mestaruuskamppailussa. Niin varmasti on ranskalaisässä tänkin kauden ajanu. Nyt olis vaan Latvalan kannalta tärkeintä saada loppukauden kisoista, vaikkapa ranskan asvalttikisasta voitto, joka varmasti maistuisi hienolle uran ensimmäisenä asvalttikilpailun voittona.