kouvotsvoni
Banjottu
Nyt ei kierrokset hyppineet, mutta sammui testiajossa. Jännää.
Alipainevuodot sekoittaa moottorinohjauksen ja tulpat kastuu? Tyhjäkäyntimoottori jumissa?Tököä pistetty. Lämpimänä alkaa temppuilla kierrokset ja sitten ei starttaa..välillä.
Mulla oli yhessä autossa alipainevuoto ja olikin tavallisen vittumainen vika jäljittää. Vika löyty lopulta imusarjan alla olevasta U:n muotoisesta pienestä letkunpätkästä, jonka vaihtamiseen täytyy irrottaa imusarja, purkaa melkeen kaikki letkut pois (ja rikkoa ylävesiletkun pieni nippa) yms. yms.Alipainevuodot sekoittaa moottorinohjauksen ja tulpat kastuu? Tyhjäkäyntimoottori jumissa?
Vika voi olla kyllä tuossakin.Mulla meni kerran reissussa vettä kenkään!
Tuo tieto ja se, että kuumana ei hyrskytä, johti minut vian jäljille.Kyllä se taas kylmänä hurisi kuin ei mitään.. Katsella testilenkin tapaista taas huomenna.
Ilmanputsari puhdas kuin mikäkin ja öljynsuodatin pari tuhatta sitten vaihdettu. Mitäs niitä muita suodattimia kattelis.Onk siihen tehty ihan normihuoltoa koska viimeks? Suodattimia vaihtelisin ensitöikseni minä.
Noissa vanhoissa jenkeissä menee usein tasakyntäjän nokat ekana.Ehdotan neljäntuhannen kierroksen pötpötrajoittimen tarkastuttamista lähimmässä valtuutetussa huoltoliikkeessä.
Samalla kannattaa tsekata kierroshypyyttäjän tola.
Ootko jo kokeillut noita tankkiin kaadettavia polttoainejärjestelmän putsausaineita?Ilmanputsari puhdas kuin mikäkin ja öljynsuodatin pari tuhatta sitten vaihdettu. Mitäs niitä muita suodattimia kattelis.
Polttoaineputkesta.Ilmanputsari puhdas kuin mikäkin ja öljynsuodatin pari tuhatta sitten vaihdettu. Mitäs niitä muita suodattimia kattelis.