oskari: No minä juurikin ihmettelen mihin tämä Mersun tekemä koneen myynti tarjous tyssäsi? Jossain vaiheessa oli myös puhetta siitä että jokaisen pitää tarjota koneita tietyllä hinnalla! Mihin tämä siis loppui? Sekä keskustelu asiasta että sitä myöten koko homma? Edelleen mennään Fordin koneilla ja sehän ei tiedä kummallekkaan hyvää(Minardi&Jordan)
Mr Cale: No tuo nyt on aika kaukaa haettu! Ei taida Ford/Jaguar missään nimessä haluta että oma tehdastalli häviää asiakastalille! Bisnes on bisnestä mutta joku raja sentään, mainehan menis täysin Jaguarilta tuolla ajattelu tavalla!
Nythän mennään käsittääkseni siten, että sekä Jordan että Sauber saavat samat koneet alkukaudesta mitä itse tehdastiimit.He kuitenkin joutuvat ajamaan samoilla koneilla kokokauden, päinvastoin kuin tehdastiimit, jotka saavat kehitysversiot kun niitä tulee!
Minardi saa jonkin rupu myllyn, josta on kierroksia hiukan laskettu että edes aika-ajot kestää!
Tällä menettelyllä kaikki asiakastallit tulevat väkisin jäämään, kehityksestä! Vaikka Sauber on sitä mieltä että näin on parempi, niin onkohan kuitenkaan! Ehkä Sauberin kohdalla mutta ei Jordanin ja Minardin!
Jordan voisi oikeasti hätyytellä keskikastia oikein kunnolla jos heillä olisi Mersun kone, vaikkakin hiukan jäljessä oleva kehitysversio! Fordin koneet on niin surkuhupaisia!
Kysymys siis kuului, että mihin tämä koneiden tarjoaminen tyssäsi? Vaadin vastauksen asiasta tietävältä taholta, kuten pmv tai muu vastaava guru!