jjx
Well-known member
- Liittynyt
- 20.11.2019
- Viestit
- 1630
[/QUOTE]Uskoisin, että autonvalmistajia voisi olla mukana vähintään saman verran, vaikka sitä laatikkoa ei olisi. Vrt DTM
...Tai autonvalmistajia voisi olla myös enemmän
[/QUOTE]Uskoisin, että autonvalmistajia voisi olla mukana vähintään saman verran, vaikka sitä laatikkoa ei olisi. Vrt DTM
Ajatelkaa se hyöty muuten kuin auton suorituskykyyn. Se on se ainoa mikä lopulta merkitsee. Rallissa on myös monia muita teknisiä sääntöjä, jotka eivät välttämättä paranna auton suorituskykyä. Sitäpaitsi, varsinkin kuivalla asvaltilla tuo on jo nyt merkittävä etu.Ja koska kyseisestä järjestelmästä saatava todellinen hyöty on lähes nolla. Ainut mitä se tuo on lisää painoa.
Jos tarkoitat buustista saatavaa etua, niin sen saman edun olisi voinut saada aikaan ilmaiseksi turbon kuristinta suurentamalla. Ei sen samaisen hyödyn saavuttamiseen tarvita 200 000€ maksavaa sähkö ynnä akku paketteja ja nyt 1 milj. maksavaa ralliautoaAjatelkaa se hyöty muuten kuin auton suorituskykyyn. Se on se ainoa mikä lopulta merkitsee. Rallissa on myös monia muita teknisiä sääntöjä, jotka eivät välttämättä paranna auton suorituskykyä. Sitäpaitsi, varsinkin kuivalla asvaltilla tuo on jo nyt merkittävä etu.
Tällä ratkaisulla mukana ei olisi enää yhtään autonvalmistajaa eikä siis koko sarjaa. Nerokasta.Jos tarkoitat buustista saatavaa etua, niin sen saman edun olisi voinut saada aikaan ilmaiseksi turbon kuristinta suurentamalla. Ei sen samaisen hyödyn saavuttamiseen tarvita 200 000€ maksavaa sähkö ynnä akku paketteja ja nyt 1 milj. maksavaa ralliautoa
Teikäläisen valkaistu posliiniperse ei kiinnosta, mutta se on 107% varmaa, että vielä muutaman kymmenen vuoden kuluttua karvaperseet ajaa bensalla, viinalla tai dieselillä. Niin Suomessa kuin muuallakin. Jos ei autolla, niin sitten moottoripyörällä ja traktorilla.Ei sitä rallia tarvitse seurata, jos se aiheuttaa vaan pahaa mieltä. Aina voi laittaa vhs-kasetin pyörimään ja palata aikaan, jolloin kaikki oli maailmassa niin paljon paremmin.
Fakta nyt vaan on se, että ei mene montaa vuotta, niin se viimeinenkin karvaperse ajaa joko hybridillä, kaasulla tai pelkästään sähköllä.
Aika kova väite. Onko tälle todisteita?Tällä ratkaisulla mukana ei olisi enää yhtään autonvalmistajaa eikä siis koko sarjaa. Nerokasta.
Olis 15 tehdastallia mukana jos ois tehty R5-autoista pääluokka....Tai autonvalmistajia voisi olla myös enemmän
Montako automerkkiä on DTM:ssä?Tällä ratkaisulla mukana ei olisi enää yhtään autonvalmistajaa eikä siis koko sarjaa. Nerokasta.
Miten DTM liittyy rallin MM-sarjaan?Montako automerkkiä on DTM:ssä?
Annoin tykkäyksen, ehkä kaikkien aikojen viesti.Teikäläisen valkaistu posliiniperse ei kiinnosta, mutta se on 107% varmaa, että vielä muutaman kymmenen vuoden kuluttua karvaperseet ajaa bensalla, viinalla tai dieselillä. Niin Suomessa kuin muuallakin. Jos ei autolla, niin sitten moottoripyörällä ja traktorilla.
Siten, että on olemassa ainakin yksi autourheilusarja, joka ei loppunut, koska tehtiin kielteinen hybridpäätös. Automerkit lisääntyi sielä. Joten puheet rallin mm sarjan loppumisesta ilman hybridejä on pelkkää arvailua.Miten DTM liittyy rallin MM-sarjaan?
Kolmesta mukanaolevasta autonvalmistajasta kolme vaati siirtymistä hybrideihin sitoutuakseen sarjaan.Joten puheet rallin mm sarjan loppumisesta ilman hybridejä on pelkkää arvailua.