Dennis - Huumori voiton avain

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Kyllä taas menee hermo noihin huumorijuttuihin. Dennis on sitä mieltä että Kimin ja Juanin samankaltainen huumorintaju auttaa heitä yhteistyökuvioissa. Varmasti näin onkin, mutta mistä hemmetistä se saa päähänsä taas ne "hyvän huumorintajun klassiset mittarit" -kepposet, eli suomeksi "käytännön pilat". :mad_old:

Sen enempää Kimiä tuntematta, voitaneen sanoa ettei suomalaiseen mentaliteetin naurun virittelyyn kuulu mitkään idioottimaiset Berger-tyyppiset sammakot hotellihuoneen sängyssä, tai ehkä vielä - HAHHAH - klassisemmat, "heitetään tallikaverin matkalaukku helikopterista" -revittelyt. Mulla on hieman sellainen kutina että jos Ron-setä menee ehdottelemaan Juanille moisia hauskuutuksia, niin Räikkösellä on kaikkea muuta kuin hauskaa.

Maailmalla tuntuu olevan outo käsitys hauskuudesta muutenkin, Eräätkin Jenkeistä kaverini perheeseen tulleet vaihto-oppilaat(parikymppisiä miehen alkuja) leikkivät Super Soakereilla viikonloppuiltaisin kaupungilla minkä humalaisten suomalaisten ihmettelyltään ehtivät. Ehkä siis olisi parempi ettei Ronkaan nyt kuvittele tajuavansa karkeasti sanottuna suomalaista huumoria, vaikka onkin nähnyt Kimin rupatelleen hymyssä suin Pablon kanssa. Ehkä ne sammakot ja Soakerit uppoaa Pabloon, Kimi pitäköön hauskaa vaikka strippiklubilla :ahem:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Minä ymmärsin (tai haluan) niin että Ron tarkoittaa sellaisia pieniä huumoripläjäyksiä, kuten lehdistötilaisuudessa juoman heittäminen toisen kasvoihin. Muistatte kai kun Irvine heitti Häkkisen naamaan mehua, ja se vasta hauskaa oli. En usko että Ron tarkoittaa mitään vaimon heittelyä helikopterista.. :D

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mitäs erikoista siinä on jos aikuinen mies vähän supersoakerilla leikkii kaupungilla? Eihän siihen perus-suomalaista nuortamiestäkään pitkin tarvitse houkutella, pari kaljaa alle ja pyssy käteen :D

Nick

sadasseitsemäs
Sijainti
Tampere
McLaren-pomo Ron Dennisin mielestä tallin kuljettajat Kimi Räikkönen ja Juan Pablo Montoya tulevat erinomaisesti toimeen keskenään. Dennis kertoo Räikkösen ja Montoyan huumorintajun osuvan hyvin yhteen.

Dennis kertoo Räikkösen ja entisen tallitoverinsa David Coulthardin olleen toisilleen varsin etäisiä, mutta kolumbialaisen kanssa suomalaiskuskin yhteistyö toimii paljon paremmin.

- David ja Kimi olivat kaikessa mielessä erilaisia. Molemmilla on erinomainen huumorintaju, mutta he nauravat aivan eri asioille. David oli hyvin korrekti ja hyvin englantilainen. David punastui takuuvarmasti kertoessaan vitsiä, johon sisältyi seksuaalisia vivahteita. Kimi taas pitää enemmän alatyylin huumorista, jota on helpompi ymmärtää, Dennis valotti.

- Kimi ja Juan Pablo ovat hyvällä tuulella ja nauravat samoille asioille. Pyrimme tietysti pitämään tilanteen sellaisena myös vastaisuudessakin. Käytännön pilat otettaneen tallissa taas käyttöön, uumoili Dennis.

Dennis viittaa piloihin, joita Ayrton Senna ja Gerhard Berger harrastivat ajaessaan McLaren-tallissa 1990-luvun vaihteessa. Berger mm. heitti Sennan matkalaukun alas helikopterista, täytti brasilialaisen sängyn sammakoilla ja vaihtoi kuvan Sennan passissa esittämään miehen sukupuolielimiä. Jälkimmäinen tempaus ei naurattanut Argentiinan passiviranomaisia, sillä kolminkertainen maailmanmestari Senna joutui jäämään maahan ylimääräiseksi päiväksi.

- Huumori oikealla tavalla käytettynä voi murtaa jännitteitä tehokkaasti. Siitä tulee tärkeä ase meidän varastossamme, Dennis uskoi.

(MTV3-Reuters)

Joni

Well-known member
Nick sanoi:
ja vaihtoi kuvan Sennan passissa esittämään miehen sukupuolielimiä. Jälkimmäinen tempaus ei naurattanut Argentiinan passiviranomaisia, sillä kolminkertainen maailmanmestari Senna joutui jäämään maahan ylimääräiseksi päiväksi.

- Huumori oikealla tavalla käytettynä voi murtaa jännitteitä tehokkaasti. Siitä tulee tärkeä ase meidän varastossamme, Dennis uskoi.

(MTV3-Reuters)

Hehheh. :D :D :D :D

skf

Well-known member
Sijainti
Oulu
Pyrys sanoi:
Mitäs erikoista siinä on jos aikuinen mies vähän supersoakerilla leikkii kaupungilla? Eihän siihen perus-suomalaista nuortamiestäkään pitkin tarvitse houkutella, pari kaljaa alle ja pyssy käteen :D
Suomessa aikuisten miesten vesileikit vaativat osanottajilta pään täyteen. Ilman viinaahan ei voi olla hauskaa ;-)

Tuo passijuttu nauratti ensimmäistä kertaa kuullessa ääneen. Samoin tuo Häkän ja Irvinen vesisota. Etenkin kun Mika nappaa vesikannun mukaan ja juoksee Eddien perään.

Punainen

Well-known member
Saapa nähdä mitä mieltä Ron on Melbournessa, kun "veljekset" pilailevat keskenään ensimmäisessä mutkassa.

Törni

Well-known member
Nick sanoi:
Berger mm. heitti Sennan matkalaukun alas helikopterista,
Sennan laukku oli mallia asiakirja. Senna kosti Bergerille tyhjentämällä puolestaan tämän matkalaukun hotellin uima-altaaseen :p

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Tulee olemaan tosi mukava seurata kavereiden koitoksia jopa tältäkin kannalta - siis seurata mitä tapahtuisi jos vaikka Kimi ohittaisi Juanin (vähän jäämiesmäisesti). Näinköhän Juanin tulisuus sen ottaisi huumorin kannalta? No jälkeenpäin ehkä.. :wink:

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Iltasanomien IS Formula 1 lehessä kirjoittaja teki selväksi sen että ei ole kyse siitä tuleeko konfliktia (Mclaren kuskien välillä) vaan kyse on siitä, milloin se tulee..
Ite olin vähän ärräpäänä kirjoittajalle joka selvästi halusi lukijoille sen ajatuksen että nämä kuljettajat ei tule toimeen keskenään.
Olen täysin erimieltä. Toki on selvää että jonain päivänä voi käydä niin että ovat ottaneet yhteen, mutta kirjoittaja tarkoitti että joka tilanteessa radan ulkopuolella miehet ovat kuin pahimmat vihamiehet. Täysin pötyä, onko tämä sitten mielipide asia. :confused:
Jos kehtaisin ja saisin nähtyä vaivaa, niin ei olisi kaukana etten antaisi IS:lle palautetta turhan liioitellusta tekstistä, tosin hehän saavat kirjoittaa mitä haluavat..

Mutta kuten IS, myös minä odotan alkavaa kautta mielenkiinnolla, palan halusta nähdä Melbournen GP:n. :tongue:

Valde

Well-known member
Nick sanoi:
- David ja Kimi olivat kaikessa mielessä erilaisia. Molemmilla on erinomainen huumorintaju, mutta he nauravat aivan eri asioille. David oli hyvin korrekti ja hyvin englantilainen. David punastui takuuvarmasti kertoessaan vitsiä, johon sisältyi seksuaalisia vivahteita. Kimi taas pitää enemmän alatyylin huumorista, jota on helpompi ymmärtää, Dennis valotti. (MTV3-Reuters)
Onko tämä kaksimielisyyksiä punasteleva David se sama David, joka strippasi Brasiliaisessa yökerhossa viime kauden loputtua?? :D

Viimeisen lauseen heitto on aika paha. Eli suomeksi: Kimi tykkää yksinkertaisesta amishuumorista vastoin Davidia, jolla riittää vivahdetajua älykkään huumorin vaatimuksiin. Kommentti on vähän sukua sille Dennisin heitolle, että Kimi on naiivi ja ikäistään nuoremman oloinen.

Coulthardin verbaaliset taidot ovat lyömättömiä. Joskus oikein on pysähtynyt ihailemaan, miten Coulthard pystyy luovimaan vaikeiden asiakarikoiden väleistä taitavalla sanankäytöllä. Jos formulan mestaruus ratkaistaisiin kaunopuheisuudella, niin Davidia ei voittaisi edes Schumacher.

Observer

Well-known member
Valde sanoi:
Viimeisen lauseen heitto on aika paha. Eli suomeksi: Kimi tykkää yksinkertaisesta amishuumorista vastoin Davidia, jolla riittää vivahdetajua älykkään huumorin vaatimuksiin. Kommentti on vähän sukua sille Dennisin heitolle, että Kimi on naiivi ja ikäistään nuoremman oloinen.

Epäilemättä jos kyseessä olisi Schumacher tuo olisi sinunkin mielestäsi briljanttia ja korkealentoista huumoria. :rolleyes:

Coulthardin verbaaliset taidot ovat lyömättömiä. Joskus oikein on pysähtynyt ihailemaan, miten Coulthard pystyy luovimaan vaikeiden asiakarikoiden väleistä taitavalla sanankäytöllä. Jos formulan mestaruus ratkaistaisiin kaunopuheisuudella, niin Davidia ei voittaisi edes Schumacher.
Eiköhän se ole aina helpompi omalla äidinkielellään heitellä noita heittoja.

Valde

Well-known member
Observer sanoi:

Epäilemättä jos kyseessä olisi Schumacher tuo olisi sinunkin mielestäsi briljanttia ja korkealentoista huumoria. :rolleyes:

[/B]

:confused: Ei minulla ole mitään tarvetta jumaloida Schumacheria -ainakaan radan ulkopuolella. :cool: Heijastat vain omaa ajattelutyyliäsi taas minun motiiveihini. Itse asiassa Schumacher on huumorin saralla aika kuivan oloinen kaveri.

Observer

Well-known member
Valde sanoi:
:confused: Ei minulla ole mitään tarvetta jumaloida Schumacheria -ainakaan radan ulkopuolella. :cool: Heijastat vain omaa ajattelutyyliäsi taas minun motiiveihini. Itse asiassa Schumacher on huumorin saralla aika kuivan oloinen kaveri.
Niimpä niin. :D Millä muuten erottelet "amishuumorin" ja "vivahdetajua" vaativan älykkään huumorin?

andyman

Well-known member
Observer sanoi:
Niimpä niin. :D Millä muuten erottelet "amishuumorin" ja "vivahdetajua" vaativan älykkään huumorin?
Amishuumorissa esiintyy sukupuolielimet jotenkin.

älykästähuumoria ei ymmärrä kukaan muu kuin kertoja.

Kumpaa tämä oli?epäilen että alykästä.

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Voi helvetti jos tallikaveri heittäis mun matkalaukun alas niin huhhuh, riippuen tietenkin tilanteesta, mutta henk. koht matkalaukussa voi olla ihan mitä vaan, mutta jos kyseessä oli esimerkiksi juuri ostettu tyhjillään oleva laukku niin mikä siinä, nauraisin varmaan itsekkin :D

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
WoPe sanoi:
Voi helvetti jos tallikaveri heittäis mun matkalaukun alas niin huhhuh, riippuen tietenkin tilanteesta, mutta henk. koht matkalaukussa voi olla ihan mitä vaan, mutta jos kyseessä oli esimerkiksi juuri ostettu tyhjillään oleva laukku niin mikä siinä, nauraisin varmaan itsekkin :D
Entäs se passikuva minkä Berger vaihtoi Sennan passiin - esittämään miehen sukupuolielimiä. Senna jäi kiinni päiväksi Argentiinaan - ei mua ainakaan olis kovin paljon naurattanut (jos olis omalle kohdalle sattunut - meinaan). :D

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Denniksellä on ne samat juttunsa. Esim. Häkkinenhän oli myös naiivi ja epäkypsä, ja sitten ainakin mestaruuden jälkeen Ron sanoi hänen olevan "todellinen jäämies". Hassua että lehdistö keksi vasta Räikkösen viralliseksi jäämieheksi.