Doornbos korvaa Klienin!

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Kyllä kannatti Red Bullin näyttää ovea Klienille. Doornbos näytti heti mistä on tehty pyyhkimällä märän radan Coulthardilla kuivaksi. Toivotaan vaan että sade jatkuisi niin pääsisi Robert näyttämään ja ottamaan samantien ekassa RBR ajamassaa kisassa enemmän pisteitä kuin Klien koko kautena!:thumbup:
Sillä jos Suzukassa ja Interlagosissa on kuivaa ei jäävät Doornbosin ilot pelkästään Coulthardin lyömiseen jatkossa.

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Sijainti
Absurdia
Klien varma Spyker pestistään

Christian Klien on hyvin varma paikastaan Spykerin toisena kuljettajana. Varavaihtoehtona hänellä on ottaa Anthony Davidsonin paikka Hondan testi/kolmoskuljettajana. Itseasiassa Klien on niinkin varma asiasta että hän antoi julkisuuteen kommentteja ettei hän tarvitse Red Bullia saadakseen paikkaa Champ Car-sarjasta. Klien on saanut tarjouksia Newman-Hass, Forsythe ja RuSport eikä hänen olisi tarvinnut sanoa kuin kyllä ja paikka olisi ollut sillä selvä. Klien ei myöskään ole huolissaan Spykerin testikuskina Shanghaissa olleesta, 2005 ja 06 Gp2-sarjassa kolmenneksi sijoittuneesta Alexsander Prematista taikka Suzukassa ja Interlagosissa ajavista Adrian Sutilista ja Ernesto Visosta koska he joutuvat maksamaan paikoistaan. Klienin itse ei tarvitse tuoda talliin yhtään rahaa.
On tuo Klien aika suulaspoika, sanon minä.:D :yuck:

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
CaPtEeNi sanoi:
Christian Klien on hyvin varma paikastaan Spykerin toisena kuljettajana. Varavaihtoehtona hänellä on ottaa Anthony Davidsonin paikka Hondan testi/kolmoskuljettajana. Itseasiassa Klien on niinkin varma asiasta että hän antoi julkisuuteen kommentteja ettei hän tarvitse Red Bull[/B]ia saadakseen paikkaa Champ Car-sarjasta. Klien on saanut tarjouksia Newman-Hass, Forsythe ja RuSport eikä hänen olisi tarvinnut sanoi kuin kyllä ja paikka olisi ollut sillä selvä. Klien ei myöskään ole huolissaan Spykerin testikuskina Shanghaissa olleesta, 2005 ja 06 Gp2-sarjassa kolmenneksi sijoittuneesta Alexsander Prematista taikka Suzukassa ja Interlagosissa ajavista Adrian Sutilista ja Ernesto Visosta koska he joutuvat maksamaan paikoistaan. Klienin itse ei tarvitse tuoda talliin yhtään rahaa.
On tuo Klien aika suulaspoika, sanon minä.:D :yuck:
Voi olla että pesti on varma ja soppari allekirjoitettu. Mutta mikäli näin ei ole, itse ainakin huolestuisin persaukisena kuskina rahakkaitten sponssien avulla ratsastavista kuljettajista..

CARTer

Well-known member
CaPtEeNi sanoi:
Itseasiassa Klien on niinkin varma asiasta että hän antoi julkisuuteen kommentteja ettei hän tarvitse Red Bull[/b]ia saadakseen paikkaa Champ Car-sarjasta. Klien on saanut tarjouksia Newman-Hass, Forsythe ja RuSport eikä hänen olisi tarvinnut sanoi kuin kyllä ja paikka olisi ollut sillä selvä.
On tuo Klien aika suulaspoika.
Todellakin! Varsinkin kun ainakaan Forsythellä ei tiedetä mitään pojan puheista. Onkohan mikään mitä Klien on viimeaikoina sanonut lähelläkään totuutta? :rolleyes:
Taitaa mies itsekin tajuta ettei tästä umpikujasta ole enää paluuta... :doubtful: