kouvotsvoni
Banjottu
Täh Jätin kisan välistä, enkä jaksanut lukea uutisia tai tätä toikkia, kun aika-ajotuloksen tiesin.:thumbfh:
Itse katoin startin ja aattelin, että Häkän kisa on jo heti alkuun pilalla, kun noin kaukaa joutuu starttaamaan. Lähdin hakemaan safkaa, kun palasin ja avasin tv:n selostajat päivitteli Mikan ohitettua 18 autoa kerralla.Milkman sanoi:Nukahdin kisaa katsoessa. Jossain kohtaa uni keveni ja kuulin jotain selostajien päivittelyä. Päättelin Häkän ajaneen hiekalle. Yllätys oli melkoinen, kun heräsin juuri Mikan ajaessa ruutulipulle.
:alppu:
Aikamoinen ratin vääntäjä, 15 ruudusta voittoon :alppu:
..ja sitä kisaa, kun turva-auto sai Mikan pallisijalta pisteitten ulkopuolelle.patriot sanoi:Jos ihan rehellisiä ollaan niin taktiikan riemuvoittohan toi oli. Tiimi oli kerrankin tehtäviensä tasalla ja luki kisaa täysin oikein. Mutta jos joku voiton ansaitsi niin se on Häkä. Sai vähän hyvitystä siitä Hocken pisteiden puolittamisesta.
Kyllä noiden DTM-autojen aerodynamiittikin on hiottu varsin korkeatasoiseksi tuulitunneleissa. Tuskin ne apuhärpäkkeet etu ja taka kulmissa ihan vaan koristeina on. Ongelma on lähinnä siinä, että autoja on keskenään lähinnä kahta eri laatua. En näe mitään ratkaisevaa eroa sillä onko korimalli uusi vai kaksi vuotta vanha, kun ne koneet on kuitenkin kokolailla yhtäläisesti ajettuja. Sarjalle tekisi oikein hyvää saada lisää automerkkejä kisaamaan. BMW, Alfa ja Peugeot olisivat eritoten tervetulleita.Metanolman sanoi:Loppujen lopuksi hieno kisa, mutta tuli muutaman kerran torkahdettua, kun ohituksia tapahtuu vähän. On se ohittaminen vaikeaa vakioautoillakin. Tosin ohittamisen vaikeus taitaa johtua puutuvista tehoeroista. Tuskin tuolla aerodynamiikka näyttelee yhtä suurta osaa kuin formuloissa.
Nimenomaan! Erityisesti toivoisin, että italialaista kauneutta nähtäisiin taas DTM-karkeloissa.Don Vito sanoi:Sarjalle tekisi oikein hyvää saada lisää automerkkejä kisaamaan. BMW, Alfa ja Peugeot olisivat eritoten tervetulleita.
Just ny ei kai mihinkään ja ilmeisesti sitä voimaa (eli rahaa) ei edes kauheesti ole uhrattavaksi asti... Huhujen mukaan Alfa 8C Competizionesta tosin oltais tekemässä jonkinlaista GT-autoa.ettelbruck sanoi:Mihis tuo Alfa muuten uhraa voimansa nyt kun WTCC:kin on menossa merkiltä ihan harrasteluksi?
Suorastaan ihanan näköinen auto tuo Alfa 8C Competizione! Kaunis mutta silti niin aggressiivinen. Toivottavasti huhut pitävät paikkansa ja saataisiin Alfa Romeo myös GT-sarjaan. Kieltämättä WTCC-sarjassa ei Alfalla tällä hetkellä mene hyvin.Otto Hokkanen sanoi:Just ny ei kai mihinkään ja ilmeisesti sitä voimaa (eli rahaa) ei edes kauheesti ole uhrattavaksi asti... Huhujen mukaan Alfa 8C Competizionesta tosin oltais tekemässä jonkinlaista GT-autoa.
Onneksi ei nyt sentään pisteitä lähtenyt.Häkkisen kypärän riisuminen kävi kalliiksi
Turun Sanomat
HEIKKI KULTA
Mika Häkkisen vastaanhakkaukset kamppailussa vakioautojen DTM-herruudesta eivät ota päättyäkseen. Kaksi viikkoa sitten kuumassa Mugellossa sensaatiomaisen voiton napannut suomalainen juhli täysosumaa liian aikaisin ja maksaa kypärän riisumisesta jo kunniakierroksella raskaat jälkiverot.
Häkkiselle mätkäistiin tuhannen euron sakko ja lisäksi hän putoaa seuraavassa kilpailussa viisi lähtöruutua aika-ajotulostaan alemmas, jos uusii rikkeensä.
Kypärän riisuminen ajon aikana on kielletty DTM-sääntöjen artiklassa 33.16.