DTM - Zandvoort

Aqualizer

Hengityksenpidättäjä
Liittynyt
24.2.2005
Viestit
570
Sijainti
In the deep end
Pätkiiköhän lähetyksen kuva muilla yhtä paljon kuin mulla? :(
Aiemmin kun lähetys tuli stream.garnierprojects.com/dtm_high kautta ei ollut mitään ongelmia.
 

Teuvo

Active member
Liittynyt
22.5.2002
Viestit
28
Sijainti
Hki
Ihan katselukelvotonta oli streami koko kisan ajan. Aikaisemmin ei ole pätkinyt ollenkaan...
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Moe Szyslak sanoi:
Aika käsi on Häkä. Ei pärjää tossa luokassa. :nope:
Muut ne vasta käsiä on, kun Häkä kaikista keskeytyksistä ja kolareista huolimatta pitää EDELLEEN neljättä sijaa pisteissä!! :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Karpow sanoi:
Muut ne vasta käsiä on, kun Häkä kaikista keskeytyksistä ja kolareista huolimatta pitää EDELLEEN neljättä sijaa pisteissä!! :D
Niinpä, kertoo tasosta aika paljon :(

Mikäs se pistetilanne on? Onko Paffetti ja Ekström paljon jo 'karussa'? :doubtful:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Moe Szyslak sanoi:
Niinpä, kertoo tasosta aika paljon :(

Mikäs se pistetilanne on? Onko Paffetti ja Ekström paljon jo 'karussa'? :doubtful:
Koodi:
     DTM-SARJAN TILANNE 8/11            
                                        
  1. Gary Paffett      GBR Mercedes  60 
  2. Mattias Ekström   SWE Audi      59 
  3. Tom Kristensen    DEN Audi      41 
  4. Mika Häkkinen     FIN Mercedes  22 
  5. Jean Alesi        FRA Mercedes  19 
                                        
     18.9. EuroSpeedway, Saksa
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
On näemmä yli 30p keränny noi Paffet ja Ekström kun Mika vain pari jämäpistettä. Siis Span jälkeen. Toki Mikalla ollut huonoa tuuriakin aikalailla, toisin kuin noilla kahdella ukolla.
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Moe Szyslak sanoi:
Niinpä, kertoo tasosta aika paljon :(

Mikäs se pistetilanne on? Onko Paffetti ja Ekström paljon jo 'karussa'? :doubtful:
Hieno kehapaatelma, Hakkinen on kasi DTM:ssa ja on neljannella sijalla sarjassa ==> yleinen taso on heikko ==> yleinen taso on heikko ja Hakkinen on neljannella sijalla ==> Hakkinen on kasi. Jos provottaa niin kannattaa aktivoida se ainoa vaaleanpunainen hermosolu....

 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Oho sanoi:
Hieno kehapaatelma, Hakkinen on kasi DTM:ssa ja on neljannella sijalla sarjassa ==> yleinen taso on heikko ==> yleinen taso on heikko ja Hakkinen on neljannella sijalla ==> Hakkinen on kasi. Jos provottaa niin kannattaa aktivoida se ainoa vaaleanpunainen hermosolu....[/IMG]
:D Aivan.

Olisi tänäänkin mennyt paremmin ellei Reuters olisi sählännyt - No, Reuters sai rangaistuksen mutta se ei Mikanlle pisteitä tuo...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Oho sanoi:
Hieno kehapaatelma, Hakkinen on kasi DTM:ssa ja on neljannella sijalla sarjassa ==> yleinen taso on heikko ==> yleinen taso on heikko ja Hakkinen on neljannella sijalla ==> Hakkinen on kasi. Jos provottaa niin kannattaa aktivoida se ainoa vaaleanpunainen hermosolu....
Ei mulla mitään vaaleenpunaisia hermosoluja ole. Ainuttakaan. :eek:

Ei oo vaan Mikalla pitkään aikaan oikein mennyt putkeen ja vielä tuurikin on ollu luokkaa 'Kimi'. :rolleyes:

Kolmen kärki on pahasti karkuteillä jo. :nope:
 

Oho

Senile membrane
Liittynyt
3.1.2000
Viestit
2357
Sijainti
Lounaalla
Moe Szyslak sanoi:
Ei mulla mitään vaaleenpunaisia hermosoluja ole. Ainuttakaan. :eek:
Mulla on, tai no ainakin vaalenapunaista hermokudosta, nimittäin aivot noin pääsääntöisesti muuttuu haramiksi vasta kuoltuaan. Elävät aivot ovat runsaan hapekkaan veren
melkin läpeensä vaalenapunaisiksi värjäämät....
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Moe Szyslak sanoi:
Aika käsi on Häkä. Ei pärjää tossa luokassa. :nope:
No suurin osa mokista on ollut muiden kuin Mikan aiheuttamia! Kyllähän Mika ihan hyvää vauhtia pitää... Eka vuosi on "opettelua"! Span voiton jälkeen on alkanut ikävä kierre. Toki Mikakin virheitä on tehnyt, mutta enemmän niitä on tehnyt kanssakilpailijat ja talli. Mun mielestä Joneksen on turha provoilla! :thumbdown
 

Axel

Well-known member
Liittynyt
6.8.2000
Viestit
691
Minä mikään DTM-asiantuntija ole, mutta minun silmääni on pistänyt Alesin esitykset voiton jälkeen. Välillä mennään niin pohjamudissa ettei paremmasta väliä. Tuolla tasolla autourheilu on vähän niinkuin semmosta, että yksi virhe riittää pilaamaan koko kisan. Mikan kohdalla vähintään se yksi virhe on tullut viime aikoina - joko oma tai toisen aiheuttamana.
 
Ylös