Kyllä Duvalille voisi mahdollisuuden antaa, onhan mies kuitenkin reilun vuoden vanhempi ja kokeneempi, mitä oli Citroenia ajaessaan. Tämänhetkinen kalusto ei välttämättä anna oikeaa kuvaa kaverin tasosta. (Hirvosta lainatakseni: "Se ei oo lasten katteltavaa kun Skodalla vetää.")L4z! sanoi:Jos minulla olisi päätösvaltaa jossain tehdastallissa, niin palkkaisin Duvalin heti. Mitäs siihen sanotte.
Kyllä munkin mielestä Duvalilla oli nopeutta enemmän kuin esim Atkinsonilla tai Hirvosella tai Stohlilla mutta se varmuus oli Citroenilla kateissa. Märtin ja Duval olivat Focus 04:llä liekeissä niinsanotusti.-Japé- sanoi:Se että Duval keskeyttää usein on mun mielestä vaan hyvä näyttö siitä että jätkällä on kanttia yrittää ja haastaa ennemin kuin toteaisi että yritän pitää nyt tämän kymmenennen sijan.
Lisäksi Duval on vielä nuori, joten toivotaan että kaveri saa rahat kasaan täksi kaudeksi ja pääsee näyttämään taas yritystään..
Ei aja Duval Madeiralla... http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2265#more-2265ettelbruck sanoi:Ei tuu Duval Jyskälään mutta on tiemmä samana viikonloppuna EM- ja IRC-sarjojen osakilpailussa Madeiralla, kuten myös esim Panizzi ja Basso.
"PALKATA"??? Mitähän tää meinaa? Luuletko et rallikuskit saa palkkaakin?L4z! sanoi:Pakko verrata Latvalaa Duvaliin. Tulis todella kalliiksi palkata kyseiset kuskit talliin, mutta jollain Subarulla ei olisi mitään hävittävää palkata varmasti nopea kehittyvä kuski talliinsa.
Latvala ja Duval ovat molemmat säväyttäneet meitsin. Heilä on ominaisuus ajaa lujaa. Se ominaisuus vaaditaan huippukuskilta. Kuka palkkaa kuskin kuka on varma ja ehkäpä joskus nopea. Sen varmuuden voi oppia, mutta nopeus on lahja.
No laitappa tähän vähän perusteluja..RITA#28 sanoi:Latvala ja Duval ovat molemmat täysiä paskoja! Latvalasta voi joskus jotain tulla, mutta Duvalista ei tule mitään...
Pakko nostaa tämä taas esiin.RITA#28 sanoi:"PALKATA"??? Mitähän tää meinaa? Luuletko et rallikuskit saa palkkaakin?
Latvala ja Duval ovat molemmat täysiä paskoja! Latvalasta voi joskus jotain tulla, mutta Duvalista ei tule mitään... Tottakai kuskilla pitää olla ominaisuus ajaa lujaa, sitä kautta sitä varmuutta tulee kun tulee kokeusta ja ikää. Näinhän esim. Petteri teki, mietti kannattaako ajaa varmasti kaikki kisat maaliin sijoille 7-10 vai ajaa täysillä sijoilla 1-4 niin kauan kuin peli pysyy tiellä... Valitsi jälkimmäisen ja teki oikean valinnan!
Tommi takasi!!!:thumbup:L4z! sanoi:Miksi palkata petteri joka ei osaa kehittää autoa kulkemaan suoraan.
Subaru haluaa menestyä, niin minkähän takia Petteri siellä silloin on?? Ei ne menestyis jo ratissa ois esim. Chirs ja Pons! Ja sitä paitsi, petteri on varmasti toiseksi paras auton kehittäjä, heti Bossen jälkeen, Bossella on niin paljon enemmän kokemusta!L4z! sanoi:Miksi palkata petteri joka ei osaa kehittää autoa kulkemaan suoraan. Monta vuotta kitissy. Petteri kitisee ja Atkinson kehittyy ja ottaa opikseen.
Vissiin aika vakio-formaatti Japanilaisessa/Aasialaisessa kulttuurissa. Eli kaikki halutaan tehdä itse ja kritiikkiä ei suvaita/kuunnella. Ei siis ihme että esim. Mika Salon kaltainen henkilö sai potkut Toyotalta kun kehtasi neuvoa kuin juuri aloittanut talli voisi kehittyä paremmaksi Salon kokemuksella. Eihän Toyota voi ottaa tällaisia "haukkuja" vastaan.RITA#28 sanoi:Taasko pitää kertoo että japanilaiset ei usko mitä Petteri sanoo?