Duval

7son7

Well-known member
Eikos Prodrive Englannissa rakenna ja kehita koko WRC kaluston? Olen aina olettanut etta Japanista tulee vaan kori joka muokataan sitten Prodriven tehtaalla, seka moottori. Jos nain ei ole niin mitka osat tulee Japanista? Eikos koko voimansiirto ja lukot ole kehitetty Prodriven tehtaalla. Ainakin kun katsoin sen viime vuoden Subaru Rally Team dokun niin nain siella taidettiin sano ja nayttaa. Eikohan nyt turhaan syyteta japanilaisia? Voin tietenkin olla hyvin metsassa koko asiassa.

RITA#28

Banned
Kyllähän se niin on että auto tehdään Englannissa Banburyssä, mutta kun tekovaiheessa mukana on japanilaisia!:D Ja pääinssit sun muut tulee japanista...
Ei tosin kaikki ole japanista...

Viimeksi muokattu:

RITA#28

Banned
Tosta on jo se yks japanilainen heitetty listalta pois! En tiiä mitä on tapahtunut, onko alennettu vai onko saanut potkut... Toi Shigeo Sugaya on yks niistä insseistä.

Viimeksi muokattu:

7son7

Well-known member
Suora copy/paste hanen esittelystaan:

"In his current role Shigeo ensures that the engineering advances developed in the rally programme, make their way back to enhance the performance of Subaru road car products."

En tieda mista loysit tuon paainssi selvityksen, mutta voihan olla etta sivun tiedot eivat ole hirvean tarkat?!?

RITA#28

Banned
Petterin inssi ralleissa on toi kuka on ollut Bossellakin, mikä ranskalainen onkaa ja se osaa asiansa! Ilman sitä ja Paul Howarthia talli olis...

Viimeksi muokattu:

RITA#28

Banned
7son7 sanoi:
Ainakin kun katsoin sen viime vuoden Subaru Rally Team dokun niin nain siella taidettiin sano ja nayttaa.

Eikohan nyt turhaan syyteta japanilaisia? Voin tietenkin olla hyvin metsassa koko asiassa.
Onko sulla toi dokumentti vielä jossain? Ku mä en nähnyt sitä!

En mä syytä japanilaisii, mä vaan kirjotan mistä se auton huonous johtuu... Onhan tottakai osansa myös kaikilla auton suunnitteluun osallistuvilla. Ja sitäpaitsi kyllä Subarussa nopeus riittää, mutta kun se ei vaa meinaa kestää.

Viimeksi muokattu:

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Täällä kun olemme niin ennakkoluulottomia ja antirasistisia, niin kerron sisäpiiriläisen eli naapurin mummon kommentin norjalaisista (etenkin rallikuskeista): ovat yliarvostettuja ja turskalle haisevia kiekujia, joilla on villapaita koko ajan märkinä itkemisestä. Kova kommentti, mutta pakko kai uskoa! :frank:

mjs

Long easy right sumppuun
Pakko se on uskoa, varsinkin kun ko. mummo ei heittänyt mitään perusteluja vaan kertoi kylmästi muitta mutkitta kuinka asia todella on.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
On kuulkaas aikamoista ajojahtia yhtä henkilöä kohtaan kokoajan. Pistäkääs vähä rajoitinta päälle, meinaa karata rasasta.