DVD-polttosoftat

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Mikäs onkaan paras DVD:n polttosofta? Meinaan jos meinaa kopioida levyjä. CloneDVD (onko sellaista)?

Mielellään ilmainen tahi semmoinen missä on esim 30pv käyttöaikaa. Ei viitti piraatteja työkoneelle acentaa.

CD puolella itse olen huomannut Nero & CloneCD -yhdistelmän aivan ylivoimaisesti parhaiten toimivaksi. No miksei pelkällä Nerollakin pärjäis, mutta CloneCD:n imagen luonnista olen pitänyt Neron vastaavaa enempi.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tohon on vaikee antaa yksiselitteistä vastausta, mutta mulla on tilanne seuraava:

Jos teen puhtaan 1:1 kopioin suojaamattomasta dvd-levystä, niin käytän CloneCD:tä (siis CloneCD:tä, en CloneDVD:tä. Uusimmat versiot osaavat kopsata DVD:nkin) tai vaihtoehtoisesti Neroa.

Jos teen varmuuskopion suojatusta DVD:stä, niin käytän DVD Shrinkiä, joka on ilmainen. Tosin jotta sillä saa jotain poltettua, on sulla oltava Nero asennettuna koneella. Se meinaan käyttää Neron engineä tuohon polttamiseen.

Jos poltan tiedostoja, imageja yms. DVD:lle, niin käytän Neroa.

Väittäisin että noilla olet liikkeellä suhtkoht kivasti.

On mulla toki CloneDVD:kin koneella, mutta sillähän et saa kopoitua suojattuja levyä, vaan sen lisäksi sulla tulee olla AnyDVD (joka mulla myöskin on), mutta ihan saman asian ajaa kyllä tuo DVD Shrink -ohjelmakin.

Dj Ankka

Ruma kuin rusina
Sijainti
Vantaa
Täysin samaa mieltä oopeen kanssa. DVD Shrin on vielä siitä näppärä, että varmuuskopioita vuokravideosta tehdessä, sillä saa kaiken ylimääräisen tarvittaessa pois :)

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Dj Ankka sanoi:
Täysin samaa mieltä oopeen kanssa. DVD Shrin on vielä siitä näppärä, että varmuuskopioita vuokravideosta tehdessä, sillä saa kaiken ylimääräisen tarvittaessa pois :)
Saahan ne toki CloneDVD:lläkin (kunhan on asentanut AnyDVD:n pyörimään taustalla) tai vaihtoehtoisesti DvdDecrypter + DVD2One + Nero -yhdistelmälläkin, mutta musta toi DVD Shrink on varsin näppärä ja toimiva all-in-one -ratkaisu ja vielä kaikenlisäks ilmainen.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Meneekö DVDShrink vanhemman Neron kanssa? 5.9.jotain?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Matxi sanoi:
Meneekö DVDShrink vanhemman Neron kanssa? 5.9.jotain?
Luulis menevän, kokeilemallahan se selviää.

Niin siis asentaahan sen toki voit vaikka ilman Neroa.