Ei, vaan Nappi.Onks P1 Rain suomennettuna Pissiyksi sade?
Ei, vaan Nappi.Onks P1 Rain suomennettuna Pissiyksi sade?
Komp.Nukuit liian pitkään, jos tuli eteiseen. Koirat on perusluonteeltaan sisäsiistejä mutta pikkudogilla pidätyskyky heikko. Laita just niitä kansan uutisia ja demareita sinne eteisen lattialle. Josko lirkkis sinne.
Olen lukenut aina Piirainen.Ei, vaan Nappi.
Roomalainen kirjain uupuu. Minä en ainakaan riehunut.Jaa ihan oman toikin saanut tämäkin. Prenkku varmaan riehunut kännipäissään.
Rautaa, 160 kg maasta.Pikapollitus koiraihmisille: Mitä ja kuinka paljon te vedätte, että jaksatte tätä joka päivä?
60- vai 70-luvulla?Rautaa, 160 kg maasta.
Vedän koiria hihnasta, 2-3 kertaa päivässä.Pikapollitus koiraihmisille: Mitä ja kuinka paljon te vedätte, että jaksatte tätä joka päivä?
Mistä sellaista enää voi muistaa60- vai 70-luvulla?
Lohduttaudutaan sillä että rasittava vauvavaihe kestää paljon vähemmän aikaa kuin ihmisellä.Pikapollitus koiraihmisille: Mitä ja kuinka paljon te vedätte, että jaksatte tätä joka päivä?
Jep. Koiralla max 15 v., ihmisellä jopa 70 ja yli.Lohduttaudutaan sillä että rasittava vauvavaihe kestää paljon vähemmän aikaa kuin ihmisellä.
Tosi vähän. Eikä aikuisesta koirasta ole varmaan yhtä paljoa tekemistä, kuin pennussa. En ole itse yhtään pentua kasvattanut eli Nalle on aikuinen. Hänellä on tosin omat vähän ärsyttävät tavat eli ei osaa olla haukkumatta, kun käyn paskalla. Kuvittelee aina, että se on sen merkki, että nyt lähetään kävelemään.Pikapollitus koiraihmisille: Mitä ja kuinka paljon te vedätte, että jaksatte tätä joka päivä?
Mielikuva paskalla istuvasta Formulanomista, jonka vieressä Björn Wahlroos huutelee solvauksia.
Mielikuva paskalla istuvasta Formulanomista, jonka vieressä Björn Wahlroos huutelee solvauksia.
Mummonkin koira eli yli kymmenen vuotiaaksi ja riitti, kun mummo kävi sille pari-kolme kertaa päivässä viemässä ruoan tähteitä ja vettä. Paskoi minne tykkäsi ja juoksutilaa oli hihnan päässäkin reilusti. Siis koiralla.On se koiranpennun kanssa ihan helppoa ollut...maalla kaikkine koiranhäkkeineen ja -koppeineen.