Kunhan vaan mainitsin Sama kuva nääs..Kuka tyttö ja miksi hänen fanittamisensa on yhtään sen kummempi kuin kenenkään muun
Mulla näkyy vain 403 Forbidden. Sinänsä sopivasti Sontanderin ollessa kyseessä.
Scuderia Santander.
¿Qué? Miten niin?Alonso lukenu liikaa F1-foorumia: :eek!:
Peukku pose¿Qué? Miten niin?
Se on yksi Saima jonka olen tuntenut jotain 7-8v toisilta foorumeilta. Se on kyllä minusta kovin Kimi-fani mitä tiedän.Kuka tyttö ja miksi hänen fanittamisensa on yhtään sen kummempi kuin kenenkään muun
Onko oikeesti pakko postaa kaikkea paskaa missä ei oo mitään erityistä tai nähtävää?Satunnaisia kuvia
On. Myös valittaminen on pakollista.Onko oikeesti pakko postaa kaikkea paskaa missä ei oo mitään erityistä tai nähtävää?
Ainakin sillä on vaikutuksensa, koska lainaamani viesti ja kuvat ovat poistuneet.On. Myös valittaminen on pakollista.
Missä sitä nähtävää mielestäsi sitten on. Siis niitä toikin mukaisia?Onko oikeesti pakko postaa kaikkea paskaa missä ei oo mitään erityistä tai nähtävää?
Ei ne välttämättä ole kuolleitaHeh heh, tosi hauska kuva, kun on verta ja kuolleita ihmisisä.
Paris Motorsport Showsta 2012Missä sitä nähtävää mielestäsi sitten on. Siis niitä toikin mukaisia?
Eli onko pakko kitistä asiasta täällä?
Eli Laatikkokauha fanittaa Kimifania :doubtful:Se on yksi Saima jonka olen tuntenut jotain 7-8v toisilta foorumeilta. Se on kyllä minusta kovin Kimi-fani mitä tiedän.