Emmikset

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jos huominen Islannin matsi olis pitkään aikaan eka potkupallopeli jonka jaksais katsoa kokonaan.

Riippuu tietty siitä mihin suuntaan se lähtee..
Ei ole tullut täälläkään katsottua yhtään potkista kuukausiin.
Äsken laitoin kuitenkin Saksa-Italia peliin 2,30 euron vedon, joten katson ainakin vähän alkua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minä taasen olen katsonut useitakin otteluita. Islannin menestys on innostanut katsomaan muitakin otteluita. Ei kuulu tapoihini tällainen futistouhu lain.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Minä taasen olen katsonut useitakin otteluita. Islannin menestys on innostanut katsomaan muitakin otteluita. Ei kuulu tapoihini tällainen futistouhu lain.
Jokainen tullut katsottua, ja varmaan tulee jatkossakin tehtyä samaa. Vikoissa naisten arvokisoissa sama sävel. Edellisissä miesten ämmämmissä jäi pari peliä väliin koska Ruåtsissa rallia katsomassa ja kaverille autoa hakemassa muutama päivä.

Viimeksi muokattu:

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Italian joukkue laulaa aina tunteella. :thumbup:

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
"Nyt meni kuva, toivottavasti menee kohta äänikin."

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Oli ihan sama mielessä, mut en jaksanut sanoa :D No, hetken aikaa jo toiminut jotenkuten(koputtaa päätä).
Mutta, NYT ON ITALIALLA KOLME MIESTÄ BOXISSA... huudot pysyy huomattavasti hiljemmalla, kun Saksa pitää palloa toisessa päässä :D

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Täytyy kompata Zoea tosta Karhusta "Toistaiseksi Saksa ei ole maalipaikoille päässyt". Italiallahan niitä on piisannutkin :eek:

Hmph, piti taas sanoa. Hetihän sellainen tuli, siis saapasmaalle...

Viimeksi muokattu:

ProjectMaster

Well-known member
Aika aseettomia ovat molemmat hyökkäyspäässä. Erona se, että toinen pyörittelee palloa ja toinen ei pääse vastahyökkäyksiin. Puolustuspelaaminen taas toimii hyvin molemmilla.