Löin joskus vetoa pienessä sievässä, että osaan luetella kaikki f1-mestarit vuodesta -50. Sinänsä hassua, kun kukaan porukasta ei tiennyt varmasti oikeita vastauksia, mutta silti voitin vedon. Ei oltu kuukkelin ääressä ja jos nyt pitäs luetella niin häviäisin.
Olisitko silloin tienny vai oletko vaan nykyään vähemmän vakuuttava valehtelija?
Hankala sanoo. Kyllä mä kaikki mestarit muistin, mutta 60-luvulla saatto mennä vähän sikin sokin.
Hankala sanoo. Kyllä mä kaikki mestarit muistin, mutta 60-luvulla saatto mennä vähän sikin sokin. Valehtelemisen tasosta on vaikee ite sanoo, miltä sinusta vaikuttas?
Mulle pahat on muistaa John Surteesin ja Denny Hulmen oikeat mestaruusvuodet.
Mulle pahat on muistaa John Surteesin ja Denny Hulmen oikeat mestaruusvuodet.
Hahmotan aikaa ja maailmaa yksinomaan formuloiden kautta, joten tällaiset muistisäännöt on melko hankalia toteuttaa. Hulme ja Surtees ovat jotensakin hankalia liittää muihin tapahtumiin, ja siksi tahtovat mennä keskenään sekaisin.Se mitä tässä haen, että Hulmen mestaruus on mulle se, josta eteen ja taaksepäin laskemalla osaan laittaa 60-luvun järjestykseen. Siihen kun löytyy hyvät muistisäännöt.
Mulle taas Mika Salon ja JJ Lehdon.:thumbfh:
JJ 1986, 1987 ja 1988. Salo ei ole koskaan voittanut mitään mainittavaa.
Hahmotan aikaa ja maailmaa yksinomaan formuloiden kautta, joten tällaiset muistisäännöt on melko hankalia toteuttaa. Hulme ja Surtees ovat jotensakin hankalia liittää muihin tapahtumiin, ja siksi tahtovat mennä keskenään sekaisin.
Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band taitaa tosin olla suosikkipiitleslevyni.
Le Mansin GT2-luokassakin jotain tehnyt.
Ai Beatles vai? :doubtful: