En tiedä sanomalehdistäkään mitään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

burb

.
Siis aiemmin olin siinä uskossa että Hesari olis vähän SDP-myönteinen lehti, mutta onko sittenkään niin?
Uusi Suomeen lie keskittynyt Persujen puollustajat, vai miten?
Huvfdufdaftablet runnonnee RäKäPäitä seuraavaankin hallitukseen, aika selvä juttu vai?
Maaseudun Tulevaisuus lienee ihan äärikeskustalainen, mitämitä?
Toki monikin näistä suurimmista väittää olevansa puoluepoliittisesti sitoutumattomia, kuten vaikkapa Kaleva tai Turun Sanomat, mutta miten noin käytännössä teidän mielestä hä?
Ei oo pakko vastata jos ei halua.

Tällä menolla tästä tulee aika kehno toikki. Voi sentään.

Kansan uutisten mainitseminen saa Nomin käyttämään :D-hymiötä kerta toisensa jälkeen.

Siis aiemmin olin siinä uskossa että Hesari olis vähän SDP-myönteinen lehti, mutta onko sittenkään niin?
Uusi Suomeen lie keskittynyt Persujen puollustajat, vai miten?
Huvfdufdaftablet runnonnee RäKäPäitä seuraavaankin hallitukseen, aika selvä juttu vai?
Maaseudun Tulevaisuus lienee ihan äärikeskustalainen, mitämitä?
Toki monikin näistä suurimmista väittää olevansa puoluepoliittisesti sitoutumattomia, kuten vaikkapa Kaleva tai Turun Sanomat, mutta miten noin käytännössä teidän mielestä hä?
Ei oo pakko vastata jos ei halua.

Hesarin nykyinen puoluekanta lienee vihreä...

Sanonpa tähän yhden mielipiteen. Lehti on vasta silloin oikeasti puolueeton, kun kaikki puolueet vihaa sitä kuin ruttoa.

Sanonpa tähän yhden mielipiteen. Lehti on vasta silloin oikeasti puolueeton, kun kaikki puolueet vihaa sitä kuin ruttoa.

Vähän aikaa funtsittuani ainut media, joka tuli mieleen suht puolueettomana on Al Jazeera. Tämä ei tarkoita, että se sitä olisi, tai olisi ainut. Lähinnä assosiaatiosta kysymys.

Hesarin nykyinen puoluekanta lienee vihreä...

Jaahas, no, jotenkin arvasinkin ettei toi mun demariepäily ole välttämättä ihan kohdillaan, mutta en olisi vihreäksi aavistanut.
Tai sitten jekutat, kurja, vaikka tässä toikissa ei ole tapana ollut mimmoinenkaan hassuttelu.

didntread.gif