Olisitko silloin tienny vai oletko vaan nykyään vähemmän vakuuttava valehtelija?Löin joskus vetoa pienessä sievässä, että osaan luetella kaikki f1-mestarit vuodesta -50. Sinänsä hassua, kun kukaan porukasta ei tiennyt varmasti oikeita vastauksia, mutta silti voitin vedon. Ei oltu kuukkelin ääressä ja jos nyt pitäs luetella niin häviäisin.
Hankala sanoo. Kyllä mä kaikki mestarit muistin, mutta 60-luvulla saatto mennä vähän sikin sokin. Valehtelemisen tasosta on vaikee ite sanoo, miltä sinusta vaikuttas?Olisitko silloin tienny vai oletko vaan nykyään vähemmän vakuuttava valehtelija?
Mulle pahat on muistaa John Surteesin ja Denny Hulmen oikeat mestaruusvuodet.Hankala sanoo. Kyllä mä kaikki mestarit muistin, mutta 60-luvulla saatto mennä vähän sikin sokin.
Rinta kaarella olet selittänyt kaikki vesipallomestareista alkaen. Porukka on hiukan kumartanu :ahem::ahem:Hankala sanoo. Kyllä mä kaikki mestarit muistin, mutta 60-luvulla saatto mennä vähän sikin sokin. Valehtelemisen tasosta on vaikee ite sanoo, miltä sinusta vaikuttas?
Hulme voitti samana vuonna kuin Porin Karhut ja RU-38 yhdistyivät Porin Ässiksi ja NHL:ssä tapahtui ensimmäinen ekspansio. Myös eräs Liverpoolilaisyhtye julkaisi erään pippurisen levyn.Mulle pahat on muistaa John Surteesin ja Denny Hulmen oikeat mestaruusvuodet.
Mulle taas Mika Salon ja JJ Lehdon.:thumbfh:Mulle pahat on muistaa John Surteesin ja Denny Hulmen oikeat mestaruusvuodet.
Hahmotan aikaa ja maailmaa yksinomaan formuloiden kautta, joten tällaiset muistisäännöt on melko hankalia toteuttaa. Hulme ja Surtees ovat jotensakin hankalia liittää muihin tapahtumiin, ja siksi tahtovat mennä keskenään sekaisin.Se mitä tässä haen, että Hulmen mestaruus on mulle se, josta eteen ja taaksepäin laskemalla osaan laittaa 60-luvun järjestykseen. Siihen kun löytyy hyvät muistisäännöt.
JJ 1986, 1987 ja 1988. Salo ei ole koskaan voittanut mitään mainittavaa.Mulle taas Mika Salon ja JJ Lehdon.:thumbfh:
Hoppeeta Mika-Mika-sarjasta!JJ 1986, 1987 ja 1988. Salo ei ole koskaan voittanut mitään mainittavaa.
Mitämitä!? Eikö LA Kingsin ja Ässien syntymävuosi olekaan kaikille historian merkittävin merkkipaalu? *järkyttyy*Hahmotan aikaa ja maailmaa yksinomaan formuloiden kautta, joten tällaiset muistisäännöt on melko hankalia toteuttaa. Hulme ja Surtees ovat jotensakin hankalia liittää muihin tapahtumiin, ja siksi tahtovat mennä keskenään sekaisin.
Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band taitaa tosin olla suosikkipiitleslevyni.
Ai Beatles vai? :doubtful:Le Mansin GT2-luokassakin jotain tehnyt.
Pälli! Beatles on koirarotu!:frank:Ai Beatles vai? :doubtful: