Englannin Valioliiga 2002-2003

• Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Olikos toi osoitettu mulle, Bobakki? Puolet vedoista kohti maalia on aika hyvä prosentti, yleensä suurin osa menee ohi niinkuin So´tonilla. Ja eihän maalivahdin tietenkään tarvitse ohimeneviä vetoja torjua, samahan se vaikka toikkaroisi kulmalipulla samaan aikaan.

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
Begemot:
Olikos toi osoitettu mulle, Bobakki? Puolet vedoista kohti maalia on aika hyvä prosentti, yleensä suurin osa menee ohi niinkuin So´tonilla. Ja eihän maalivahdin tietenkään tarvitse ohimeneviä vetoja torjua, samahan se vaikka toikkaroisi kulmalipulla samaan aikaan.
Ei sulle kun noppikselle, tai siis... Mun käsityskyvyn ylitti se kun veskarin pitäis niissä ohimenevissä vedoissa olla mukana.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin mä vähän arvelinkin, että toisilla saattaa mennä "yli" wink Tarkoitin vaan sitä, että jos vedot olisivat suuntautuneet kohti maalia, niin Niemellä ei olisi parissa tilanteessa ollu mitään sanomista, sen verran ulkona se tilantee(i)sta oli muutaman kerran. Nyt oli onni myötä ja hyvä niin. Ja jossitteluahan toi on, vaikka eihän kukaan tahalleen ohi vedä wink

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Tässähän ollaan perkele sentään nyt samassa asetelmassa kuin eräässä Litmas-keskustelussa taannoin! Tosin osapuolet ovat nyt "vaihtaneet puolta".

Enkä sano tätä missään nimessä pahassa hengessä, vaan ihan lähinnä huvittavana huomiona. :)

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Niin ollaan ja siksi mä lopetankin tän homman nyt tähän. Rautalangat ja kiinnostus vastaanlaiseen ovat loppu wink

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Juu Nopeanuolella ON pointti, oli Niemi parissatilanteessa ulkona, mutta kuten totesin, muutama veto olisikin ollut mahoton ottaa, keskitys rankkualueen rajalta 2:n metrin päähän matalana ja lujana, jos siitä saa maaliakohti, eikä veskaa päin ni se on maali. Mutta oli Niemellä pari torjuntaa, sekä yksi hyvä kulmapotkun pelastus.

Mutta sitten toinen asia, Niemi saatto loukata itseään eilen hieman, ainakin Maikkari ja Soneraplaza uutisoi, että polvi ois vääntynyt ei ilm. mitään pahempaa, mutta vähän kuitenkin...

Niin ja Sotonin fanit on ihan haltioissaan (taas Niemen esityksistä)

Oli muuten makee Niemen "kolmoistorjunta Arsea vastaan!
Ett silleen!!!!!!!

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
No muuta en toivo kaudesta ku, että arsu vie mestaruuden ja mää kossupullon. Vai mitä Begemont? wink

Hënkka

Guest
Jr-:
No muuta en toivo kaudesta ku, että arsu vie mestaruuden ja mää kossupullon. Vai mitä Begemont? wink
Mun piti lyödä se veto, tana! doubtful

Löiskö joku nyt? :cool:

Veto voisi olla Kossusta (0,7l) vetoa silleen, että minä väitän Tykäreiden vievän mestaruuden ja toinen osapuoli väittää että Tykärit(siis Arsenal, jos joku ei tiedä) ei vie mestaruutta. :)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tänää on vetonne ensimmäinen ratkaisuhetki - Arsenal ja Manu iskee yhteen, Arse sais mukavan karkumatkan voitolla, toisaalta kärki tivistyis Manun voitolla entisestään..

Niemi taitaa olla penkillä pitkästä aikaa :( Polvi meni West Ham matsissa pipariksi! :(
Ett silleen!!!!!!!1

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Juu otti sit Arse köniinsä
Euphoria in the stands as a vintage display of tenacious and battling football from the Red Devils topples the champions. United's hot streak continues with this, by far the biggest result of their season
Juo henkka tänään muutama suruusi, tarjoat itse :D

Nyt enään jännitetään onko Niemi katsomossa, penkillä, vai maalilla!
Ett silleen!!!!!!!

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Jep. Vaikuttaa siltä, että Manu on ainoa varteenotettava haastaja Poolille noin niinkuin mestaruutta ajatellen. Oli tykkipojat sen verran munatonta sakkia.

Jere1983

Well-known member
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Begemot:
Jep. Vaikuttaa siltä, että Manu on ainoa varteenotettava haastaja _Poolille_ noin niinkuin mestaruutta ajatellen. Oli tykkipojat sen verran munatonta sakkia.
Puuli hyvä jos 5 parhaan joukkoon pääsee. :D
Oli kyllä melkosta paikallaan polkemista Arsun peli tänään, hyökkäykset lähti ihan hyvin liikkeelle mutta jossain siinä 30 metrin kohilla ruvettiin aina kikkailemaan tai pelailemaan taaksepäin. 3 vs 3 vastahyökkäyksissä ei tainnut kertaakaan pallo löytää omia.
Eka maali oli käsivirhe ja tokassa pojat vähän seuhas :)

Begemot

Besserwisser
Sijainti
42
Ja nyt vaikuttaa siltä, että ManU on ainoa varteenotettava mestariehdokas. Jos Arsenal pelasi kuin pullopersesiat, niin Liverpoolin pelin voi kohottaa vielä siitäkin toiseen potenssiin. Charltonille tällä hetkellä ansaitusti 1-0-tappiolla. Tuolla pelillä ei ikinä, ikinä tulla voittamaan mitään.

On niin pahaa katseltavaa, että taidan jättää sen näin puoliajalla kesken ja käydä maistelemaan glögiä. Jos Pool kääntää vielä tän pelin voitoksi, niin mä juoksen munasillani talon ympäri välittömästi.

Mikäköhän siinä oikein mättää? Puolustus on varmastikin Valioliigan kovin, ja materiaalierot Manun, Arsun ja Poolin välillä eivät ole kuin marginaalisia, mutta silti Pool onnistuu puppeloimaan vuodesta toiseen. Ja nytkin kun pääsyä Arsenalin kantaan tarjotaan oikein hopealautasella, niin eiköhän sitten mennäkin häviämään Charltonille. Voi saatana.

Helvetti, viime vuosina sentään on sentään voitettu Munat ja Arset, mutta sitten kömmitty jonkun vitun Watfordin vieraina. Nyt hävitään näköjään tasapuolisesti kaikille.

Vittu että tekee pahaa. Jos jonkun toivomuksen saa esittää, niin mieluummin sitten Arsenal kuin United. Kyllä siitäkin ilosta jo kossupullon maksaa.

edit: 2-0. Jes jes.

<small>[ 07-12-2002, 19:06: Message edited by: Begemot ]</small>

Hënkka

Guest
Joo, kyllä oli aneeminen tykistö tänään. Manu voitti ihan ansaitusti. Noh, tasoittui sarja sentään.