Sam
Muumipappa
Aika yksitoikkoinen lista. Onneksi väliin mahtuu pari piristävää poikkeusta
Ööh, joo...Jr-:
Jaaahas Begemont, se on kossupullo tulossa meikäläiselle wink
Tuo Henkan postaus oli 4.3. lähetetty.. Mitähän sille silloin Arsenalin mestaruuden puolesta maksaneille välittäjälle kuuluu.. Taitaa olla nyt Arsenalin puolella mestaruustaistossa wink .Henkka:
Kröhöm... eikös voitosta saa 3 pistettä, joten Poolilla on mahikset 73 pinnaan...
Mutta muutenhan ainkain tuo Arsu-Pool on päivänselvä. Joku vedonlyöntitoimisto oli muuten tänään jo maksanut voitot Arsenalin mestaruudesta...
Niinhän siinä sitten kävi, että ManU vei tittelin, Arsenal rupes mogailee oikein urakalla lopussa...Wilpuri:
Tuo Henkan postaus oli 4.3. lähetetty.. Mitähän sille silloin Arsenalin mestaruuden puolesta maksaneille välittäjälle kuuluu.. Taitaa olla nyt Arsenalin puolella mestaruustaistossa wink .Henkka:
Kröhöm... eikös voitosta saa 3 pistettä, joten Poolilla on mahikset 73 pinnaan...
Mutta muutenhan ainkain tuo Arsu-Pool on päivänselvä. Joku vedonlyöntitoimisto oli muuten tänään jo maksanut voitot Arsenalin mestaruudesta...
Johon minä, Nopeahuoli:Henkka:
Mun piti lyödä se veto, tana! doubtful
Löiskö joku nyt?
Veto voisi olla Kossusta (0,7l) vetoa silleen, että minä väitän Tykäreiden vievän mestaruuden ja toinen osapuoli väittää että Tykärit(siis Arsenal, jos joku ei tiedä) ei vie mestaruutta.
ZIK-ZINGGGGGGGGGGGGG! Kauden helpoin Kosmiina!Minä lyön!! Pitäähän opiskelijaa auttaa kevätjuhliin valmitautuessa
Henkka:
Noppis: Jokos pistetään pullo tulemaan?
Niin siis kuka tässä on se opiskelija..?Nopeahuoli:
Johon minä, Nopeahuoli:[/b]
Minä lyön!! Pitäähän opiskelijaa auttaa kevätjuhliin valmitautuessa
Juupa juu sanoi rengit päissään.. winkjaska:
Kuten Henkalle tuolloin 4.3:tta sanoin, se on sitten ManU:n mestaruus selvä. Kerran aiemmin kävi samalla lailla, silloin osat oli toiset, 97 tms kun Arsenal voitti mestaruuden, vedonvälittäjät makso tosi aikain Manun voitolle kertoimet... Joten ajattelin historian toistavan itseään ja niinhän se teki!
Ett silleen!!!!!!!1