Eniten harmittavat asiat veikkauksissa kaudella 2007

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Eniten harmittaa hutien määrä(6) 72-kisassa. Kolme niistä taisi tulla vielä peräkkäin.:jaska:
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Hienot veikkaukset järjestetty, kiitos niistä!

Saisi jokaisessa muodossa olla mahdollisuus kestoveikkauksiin, sillä menetin parissa kestoveikkaamattomassa otteen kärkitaistoihin ollessani yli kuukauden (ja kolme F1-kisaa) netittömällä alueella. Sitten iski vielä yllättävä sairaalakeikka, jolloin ei onneksi F1-kisoja ollut, mutta olisin voinut missata niitäkin. Kaikille tulee yllättäviä esteitä tai unohduksia.

Sääntöjä olisi siis hyvä yhtenäistää. Vai olisiko?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
kouvotsvoni sanoi:
Minä en ole vieläkään tajunnut KKKKK:n pistelaskusta mitään, vaikka taitaa olla ties monesko kausi menossa:eek: ...Joku selväjärkinen saisi kirjoittaa nuo veikkaukseni jujut kansantajuisesti, jos tajuaa minun harakanvarpaistani jotain.

Ihmettelen kuinka Vellulla voi olla purnattavaa, vaikka voitti sen veikatuimman veikkauksen;)
Heh, kunhan aloitin niistä pienimmistä murheista ;-)

KKKKK:ssa saat jokaisesta oikeaan osuneesta perillemenijästä/keskeyttäjästä pisteen (siinä ekassa kohdassa), jos arvaat oikein, että miten ne menee. Ei tartte veikata kuin niitä keskeyttäjiä, ne loput on sellaisia, jotka pääsee maaliin asti.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
jupla sanoi:
Hienot veikkaukset järjestetty, kiitos niistä!

Saisi jokaisessa muodossa olla mahdollisuus kestoveikkauksiin, sillä menetin parissa kestoveikkaamattomassa otteen kärkitaistoihin ollessani yli kuukauden (ja kolme F1-kisaa) netittömällä alueella. Sitten iski vielä yllättävä sairaalakeikka, jolloin ei onneksi F1-kisoja ollut, mutta olisin voinut missata niitäkin. Kaikille tulee yllättäviä esteitä tai unohduksia.

Sääntöjä olisi siis hyvä yhtenäistää. Vai olisiko?
Jaa-a, se on jokaisen veikkauksen järjestäjän oma asia ainakin toistaiseksi. Minä itse kyllä tykkäsin tuosta kestoveikkaus-tavasta, että veikkauksen ylläpitäjä kokoaa (joko ennen tai jälkeen) yhdestä threadistä kestoveikkaukset.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vellu sanoi:
Jaa-a, se on jokaisen veikkauksen järjestäjän oma asia ainakin toistaiseksi. Minä itse kyllä tykkäsin tuosta kestoveikkaus-tavasta, että veikkauksen ylläpitäjä kokoaa (joko ennen tai jälkeen) yhdestä threadistä kestoveikkaukset.
Pitää muistaa ensi kaudella palvelu sekavien sääntöjen lisäksi:thumbup:
 
Ylös