Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Tuota kirjasarjaa lainaten.
--
Tällä hetkellä vituttaa DVD-levyt, jotka on tungettu tehtaalla niin pieniin koloihin, että niitä ei saa halkasematta sieltä pois.
Pitäis kyllä hankkia. Hinnoittelun ohessa tuli vähän vilkuiltua ja vaikutti ihan pätevältä laitokselta.Nuo aloitusviestin kirjat on koottu myös yksiin kansiin, hieno(ja) teo(k)s(ia) :ahem:
Suuren Suomalaisen Vitutuskirjan takakannessa lukee näin:Mistähän kirja kertoo? Vitutuksesta?
Ei kaupunkilainen mene metsään, sillä metsässä on karhuja ja karhut syö kaupunkilaisia.Jokin aika sitten radiossa puhuivat ruoasta, ja siitä kuinka terveellisesti syöminen on kallista, eikä siihen ole kaikilla varaa. Sanoivat mm. että marjat ovat aika kalliita ostaa. Voi jumalauta kun vitutti silloin, ja nytkin muistellessa, ihmisten käsittämätön tyhmyys. Ilmanen vinkki: niitä marjoja saa metsästä ilmaiseksi.
Tämä toikki tuleekin tarpeeseen.
Voisikohan kaupunkilainen poimia kaupungista tyhjiä pulloja, ja ostaa pulloista saamillaan rahoilla marjoja terveytensä edistämiseksi?Ei kaupunkilainen mene metsään, sillä metsässä on karhuja ja karhut syö kaupunkilaisia.
Eipä niistä sirpaleina saa panttia.Voisikohan kaupunkilainen poimia kaupungista tyhjiä pulloja, ja ostaa pulloista saamillaan rahoilla marjoja terveytensä edistämiseksi?
Ok.Vittu kun vituttaa kirjat. Ja DVDeeveedeet.
Juuri noin. Tai siitä mikä vituttaa eniten. Mua esim. vituttaa eniten se kun tulee ihan liikaa touhuttua täällä foorumilla, tai mitä täällä nyt tehdäänkään. Sit kanssa eniten vituttaa se kun ei ehdi olla tarpeksi täällä foorumilla. Oikein kakskytkakkosen pyydystämistä siis.Ymmärsinkö aiheen oikein, että kerrotaan mikä vituttaa?
Mua vituttaa se et jotku mua nuoremmat määrää (yrittää määrätä) mitä mä katson.Juuri noin. Tai siitä mikä vituttaa eniten. Mua esim. vituttaa eniten se kun tulee ihan liikaa touhuttua täällä foorumilla, tai mitä täällä nyt tehdäänkään. Sit kanssa eniten vituttaa se kun ei ehdi olla tarpeksi täällä foorumilla. Oikein kakskytkakkosen pyydystämistä siis.
Pikkusisko?Mua vituttaa se et jotku mua nuoremmat määrää (yrittää määrätä) mitä mä katson.
Onko sama hämmästys vielä sielä?Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua kun oikeastaan mikään ei vituta kuin harvoin, jos silloinkaan.
Viimeksi on vituttanu oikeesti sillon kun tuore kihlattu otti
kihlailtana junan ja lähti lappiin toisen ukon kainaloon.
Enimmäkseen hämmästytti, mutta myös vähän vitutti tovin.
Tuon täytynyt tapahtua joskus -80 luvulla. Silloin viimeksi junat kulki ajallaan.Mitenkähän tähän pitäisi suhtautua kun oikeastaan mikään ei vituta kuin harvoin, jos silloinkaan.
Viimeksi on vituttanu oikeesti sillon kun tuore kihlattu otti
kihlailtana junan ja lähti lappiin toisen ukon kainaloon.
Enimmäkseen hämmästytti, mutta myös vähän vitutti tovin.
Ei hän. Tällä kertaa.Pikkusisko?