Ns. touhutippa valmistaa virtsaputken varsinaista siemensyöksyä varten.Vituttaa ns. touhutipat. Ei tarvi kuin sylikkain maata ja torkkua naisen kanssa niin johan on kalsarit tahmeana. Ei tosin kovin paljon, mutta kylla sen huomaa. Mitahan luontoaiti on muka mahtanut keksia niillekin kayttotarkoitusta kun tuskin nama pelkastaan minun ongelma on.
Onhan siinä se hyvä puoli, että ns. touhutippa toimii erinomaisena liukasteena esim. anaaliseksiin. Siinä mitään Glidejä tarvita kun töräyttää kakkoseen 'touhiksen' avustamana. Tuntuukin molemmilla enämpi. :ahem:Vituttaa ns. touhutipat. Ei tarvi kuin sylikkain maata ja torkkua naisen kanssa niin johan on kalsarit tahmeana. Ei tosin kovin paljon, mutta kylla sen huomaa. Mitahan luontoaiti on muka mahtanut keksia niillekin kayttotarkoitusta kun tuskin nama pelkastaan minun ongelma on.
Nyt ollaan ns. asian keskiössä.Onhan siinä se hyvä puoli, että ns. touhutippa toimii erinomaisena liukasteena esim. anaaliseksiin. Siinä mitään Glidejä tarvita kun töräyttää kakkoseen 'touhiksen' avustamana. Tuntuukin molemmilla enämpi. :ahem:
Eipä muuten elokuvien osalta riko. On aika tarkkaan puol tuntia niissä. TV-sarjoissahan ei enää ole mitään rajoitusta määrässä taikka tiheydessä, eli siellä saa olla niin paljon katkoja kunhan ei mainokset ylitä tiettyä maksimiaikaa.Kyllä on suuret ongelmat sulla. Taitaa Nelonen myös rikkoa tuota sääntöä.
Niinpä tietenkin. Kiitos selvennyksestä!Ns. touhutippa valmistaa virtsaputken varsinaista siemensyöksyä varten.
Turhaan. Nähdäkseni kirjoitit "hyvin" ihan hyvin.Vituttaa, etten osaa kirjottaa hyvin.
Mulle kävi kerran noin. Kälviällä.Tämä tarina, jos mikä kertoo vitutuksesta:
http://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=9393107 :mad_old:
Millä sait eron? Kerroit meneväsi orgioihin ja tytsysi kuuli huonon linjan takia ryhtyväsi ornariksi?Mulle kävi kerran noin. Kälviällä.
Oletkos ajatellut, miltä näyttää, kun nuori kiltti Vettel-fani tyttö käyttää tuota sanaa?Vituttaa, etten osaa kirjottaa hyvin.
Mulle kans kävi vähä tollee. Olin se vetäytynyt kaveri, mutta mä en tullu takas vaan jäin tumputtamaan sinne toiseen kamariin.Mulle kävi kerran noin. Kälviällä.
Niin tänään on siis se viides työpäivä? Jos ei huomenna ole postissa, niin sitten sulla on syytä valittaa.Tällä hetkellä vituttaa se, että cdon väittää tuotteidensa toimitusajaksi 2-5 työpäivää. Viikko sitten maanantaina PÄIVÄLLÄ tilasin, mutta vasta ke-to välisenä yönä oli lähtenyt heiltä varastosta (eli siis kahden päivän kuluttua), mutta täällä ei vieläkään ole, vaikka nyt on se viides työpäivä.
VMP.