Ennakkoluulot

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Voi helvetti. Oikeesti luulin, et onpas hassu uusi hahmo tulltu forumille ja että onpas kovin Vettel-fanin tyylinen, mutta eipä käynyt mielessä että tässä vaan nimimerkki on vaihtunut.

Elämäni kesä.
En haljennut tällä ollenkaan...

Lueppas tuolta ylläpito osastolta mun uusinn viesti.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Lueppas tuolta ylläpito osastolta mun uusinn viesti.
Täytyy sanoa, että ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisin klikkailla itseni sinne saakka ja kaiken lisäksi näiden esitietojen perusteella mulla on aika hyvä haisu, mitä siellä seisoo. Haisuksi siis jääkööt.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Täytyy sanoa, että ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisin klikkailla itseni sinne saakka ja kaiken lisäksi näiden esitietojen perusteella mulla on aika hyvä haisu, mitä siellä seisoo. Haisuksi siis jääkööt.
Ok.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Luulin tmoita turkulaiseksi teiniksi hajun juttujen perusteella, asia varmistui risteilyllä.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kovasti nyt koittanu funtsata kenestä forumistista olisi ollut totaalinen harhakuvitelma kirjoitusten perusteella joka on sittemmin tapaamisen perusteella osoittanut täydeksi fiktioksi. Ei vaan ole tullut yhtäkään mieleen. Kaikista vuosien aikana saanut jossain määrin totuuspohjaisen kuvan. Tai sitten jaksavat vetää vaan samaa roolia livenäkin.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Joskus luulin yhtä hahmoa ihan fiksuksi, mutta sittemmin on argumentointinsa vaikuttanut hiukan sellaiselta, että jos tarkoituksena on saada eri mieltä olevat muuttumaan samaa mieltä oleviksi niin ei kovin fiksu taida ollakaan.

Ja sinun, joka nyt tätä luet on ihan turha pahastua. Todennäköisyys, että tarkoitan juuri sinua on varsin pieni. Ja jos tarkoittaisinkin juuri sinua niin pahastumisesta ei ole mitään hyötyä. Ennemminkin kannattaisi ottaa ns. onkeensa. Ja jos se ei onnistu, jatkaa vähemmän kannattavalla linjalla ei niin fiksuna olemista.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Joskus luulin yhtä hahmoa ihan fiksuksi, mutta sittemmin on argumentointinsa vaikuttanut hiukan sellaiselta, että jos tarkoituksena on saada eri mieltä olevat muuttumaan samaa mieltä oleviksi niin ei kovin fiksu taida ollakaan.

Ja sinun, joka nyt tätä luet on ihan turha pahastua. Todennäköisyys, että tarkoitan juuri sinua on varsin pieni. Ja jos tarkoittaisinkin juuri sinua niin pahastumisesta ei ole mitään hyötyä. Ennemminkin kannattaisi ottaa ns. onkeensa. Ja jos se ei onnistu, jatkaa vähemmän kannattavalla linjalla ei niin fiksuna olemista.
Anteeks :eek:

Yrittäää ottaa