Ennakkotunnelmat Bahrainista!

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Mää veikkaan et Fiatti ottaa kaksoisvoiton ja Kovalainen on kolmantena, Ruusupertti keskeyttää kolariin Buttonin kanssa kilpailun kymmenennellä kierroksella. Fisico on kuudes puoli minuuttia Räikköselle jääneenä:idea: :ahem:

Dev

Well-known member
Jos nyt jotain arviota pitää heittää tästä viikonlopusta, niin itse uskon, että Kimi ottaa sen minkä hänelle kuuluu ja voittaa Bahrainin kilpailun, Alonso on Toinen Hamilton kolmas, Massa epäonnistuu aika ajoissa ja jää kisassa Trulli junaan. :wink:

Mikkonen

Well-known member
Device sanoi:
Jos nyt jotain arviota pitää heittää tästä viikonlopusta, niin itse uskon, että Kimi ottaa sen minkä hänelle kuuluu ja voittaa Bahrainin kilpailun, Alonso on Toinen Hamilton kolmas, Massa epäonnistuu aika ajoissa ja jää kisassa Trulli junaan. :wink:
Ettei vain Trulli juuttuisi brasilialaiseen "pikajunaan". :D

Dev

Well-known member
Mikkoz84 sanoi:
Heh eipä taida Tojolla juuttua kuin lähtöruutuun :D
Jos nyt tämän hetken Toyotalla pääsee edes lähtöruudukkoon

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Sijainti
Lahtix
Device sanoi:
Jos nyt tämän hetken Toyotalla pääsee edes lähtöruudukkoon
Härskiä huumoria koskien tojotaa jota en sulata :mad_old:

Kumminkin 3 pistettä plakkarissa. Montas maailmanpallo-hondalla? Häh. Prkle.

Oikeesti olen tyytyväinen siihen jos toyota jatkaa pisteputkeaan :D

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
oopi sanoi:
McLarenilla näyttää kulkevan hyvin ja luotettavuuskin riittävällä tasolla ja kuskikaksikkokin taitaa ollaa paras tähän mennessä.
Meinaat että Senna ja Prost eivät olleet näin kovia :eek!: :rolleyes:

VALKKIS

no ku
Sijainti
somewhere in time
MTV3:n formula yksi -asiantuntija Keijo "Keke" Rosberg uskoo Ferrarin olevan yhä McLarenia edellä MM-sarjassa - huolimatta siitä, että McLaren juhli Malesian GP:ssä kaksoisvoittoa viime sunnuntaina.

Rosbergin mielestä Ferrari vähätteli Kimi Räikkösen auton moottorivaurion vaikutusta Kuala Lumpurin lähistöllä ajetussa kisassa. Rosberg ylistääkin Räikkösen kolmatta sijaa loistavaksi torjuntavoitoksi.

- Kyllä minä henkilökohtaisesti oikein pahoitin mieleni Kimin puolesta, koska Kimin kolmas sija Malesiassa oli fantastinen suoritus, joka minun mielestäni ainakaan Suomessa ei saanut sitä tarvittavaa arvostusta, Rosberg huomauttaa.

- Sääntöjä muutettiin viikolla, se varmasti muutti Ferrarin kilpailukykyä varsinkin auton pohjan osalta. Sen lisäksi Kimillä oli vioittunut moottori, josta meille on sanottu, että hän ajoi kisassa 200 kierrosta vähemmillä kierroksilla minuutissa. Minä en usko sitä, koska 200 kierroksella ei säästetä mitään moottoria. Silloin kun on kysymys noin suuresta ongelmasta kuin mitä hänellä olevinaan oli, ne kierrokset putoavat kyllä ainakin 500, jopa 1000, kappaletta minuutissa, Rosberg selvittää MTV3:lle.

Keke Rosberg uskoo, että tallien voimasuhteet palautuvat Ferrarille suotuisaksi seuraavassa GP:ssä Bahrainin Sakhirissa ensi sunnuntaina.

- Odotan, että me näemme ihan eri lailla iskukykyisen Kimin Bahrainissa. Me olemme nähneet Bahrainin testeistä, että Ferrari oli täysin ylivoimainen täällä. Ainoaksi kysymysmerkiksi minulle jää auton pohja, että saadaanko se toimimaan siihen mennessä, Rosberg pohtii.

- Jos McLaren oli työlukuna sanotaan sekunnin Ferraria perässä ennen Malesian kisaa, on se nyt tällä hetkellä vielä 4-5 kymmenystä perässä. Näin minä arvioisin tilanteen, Rosberg lausuu vuoden 1982 maailmanmestarin kokemuksella.

KEKEN KANSSA TÄYSIN SAMAA MIELTÄ KIMI AJOI UPEASTI JA TULEE VOITTAMAAN BAHRAINISSA

Janne A.

Well-known member
Sijainti
Mäntsälä
No nyt varmaankin saadaan viimeistään selvyys siihen, vaikuttiko se pohjan muuttaminen Ferrarin vauhtiin?. Toivottavasti sunnuntaina tulisi kunnon rähinä akselilla Alonso-Räkä.

Dev

Well-known member
Janne A. sanoi:
No nyt varmaankin saadaan viimeistään selvyys siihen, vaikuttiko se pohjan muuttaminen Ferrarin vauhtiin?. Toivottavasti sunnuntaina tulisi kunnon rähinä akselilla Alonso-Räkä.
Onko Ferrari joutunut muuttamaan autonsa pohjaa?

Slimedge

Well-known member
Sijainti
SuomiFinland
VALKKIS sanoi:
SIITÄ "ELÄVÄSTÄ" POHJASTAHAN ON PUHUTTU JOKA PAIKASSA
mutta onko siitä mitään tietoa joutuko Ferrari tekeen pohjalle jotain FIA:n tarkastuksen jälkeen? en ainakaan muista että misään olis asiasta varmuudella puhuttu, pelkkiä spekulaatioita:doubtful:

Vice

Reality bites
VALKKIS sanoi:
KEKEN KANSSA TÄYSIN SAMAA MIELTÄ KIMI AJOI UPEASTI JA TULEE VOITTAMAAN BAHRAINISSA
Älä nyt mene tuollaisia manaamaan, kaikki eivät halua miehen voittoa, kuten minä :D :thumbdown

mh_84

Well-known member
Vice sanoi:
Älä nyt mene tuollaisia manaamaan, kaikki eivät halua miehen voittoa, kuten minä :D :thumbdown
Joo, saisi jo loppua tuo suomalaisten menestyminen. Se tienaakin niin paljon :frown:

Törni

Well-known member
mh_84 sanoi:
Joo, saisi jo loppua tuo suomalaisten menestyminen. Se tienaakin niin paljon :frown:
Soisi sen kuitenkin ennen loppua ensin alkavan :thumbup:

Racer21_90

Well-known member
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Tuloksista?

Sen lisäksi että uskon että Kimi voittaa ja että Massa on kakkonen vähän muiden kuskien kesken käydyistä kisoista eri talleissa .

Ferrari > Kimi
McLaren > Alonso
BMW Sauber > Kubica
Renault > Heikki :)
Honda > Button
Toyota > Trulli
Williams > Nico
Red Bull > Webber
Super Aguri > Sato
Spyker > Albers
Toro Rosso > Speed