Rentta
Well-known member
Taitaapi olla vettel
Michael Schumacher 03.01.1969
Christian Fittipaldi 18.01.1971
Kävinpähän tässä huvin vuoksi listan läpi, ja väärin kysymykseen ovat vastanneet ainakin Jellinek ja SkenejeesusKokosinpa listan kuljettajista, jotka voivat tulla kyseeseen, kun vastausta etsitään. Toki jos aiemman ennätyksen ohitti useampi kuin yksi kuljettaja samassa kilpailussa, vain nuorin heistä on mainittu. Tähdellä merkityt osallistuivat Indy 500 -kisaan, joten heidät voi tulkita listan ulkopuolelle. Sen takia myös Ruttman on ennen Mossia, vaikka oli tätä nuorempi.
Schumi on hieman "liian" vanha, joten menee tuohon Fittipaldiin.
Ja TumberoKävinpähän tässä huvin vuoksi listan läpi, ja väärin kysymykseen ovat vastanneet ainakin Jellinek ja Skenejeesus
Kiitos huomautuksesta. Korjattu.Ja Tumbero
Joo anteeksi näsäviisastelu. Mutta mun mielestä kannattaa aina lukea kysymys huolella ennen kuin vastaa, varsinkin kun koko kommunikointi tapahtuu kirjallisesti.Kiitos huomautuksesta. Korjattu.
Hyvä lista. Peukutan :thumbup:Kokosinpa listan kuljettajista, jotka voivat tulla kyseeseen, kun vastausta etsitään.
Ilmeisesti Vettel.
Taitaa olla Sebastian Vettel.
Samiksii! Tai mä olen varmaan jo liian vanha sanomaan noin.. On se vähän reality check kun mua nuorempi kaveri on pian nelinkertainen maailmanmestari.Taitaapi olla vettel
Nii meni joo. Sori. En jaksanu tehdä kunnon selvitystyötä vaihtoehdoista. Päivitetty vastaus N.Rosberg kuten niin monella muullakin.Kävinpähän tässä huvin vuoksi listan läpi, ja väärin kysymykseen ovat vastanneet ainakin Jellinek ja Skenejeesus
Isukki Hans Stuck oli parempi http://fi.wikipedia.org/wiki/Hans_StuckBleun listaa katsoessa tuli mieleen, että Hans-Joachim Stuck varmaan listan vanhin, jonka ajoja tullut suorana katsottua (DTM tahi ITC kumpi nyt olikaan).
Tähän listaanhan tulee ihan jäätävä hyppy, jos Sirotkin pääsee ensi vuonna rattiin, hän kun on vasta -95 syntynytKokosinpa listan kuljettajista, jotka voivat tulla kyseeseen, kun vastausta etsitään. Toki jos aiemman ennätyksen ohitti useampi kuin yksi kuljettaja samassa kilpailussa, vain nuorin heistä on mainittu. Tähdellä merkityt osallistuivat Indy 500 -kisaan, joten heidät voi tulkita listan ulkopuolelle. Sen takia myös Ruttman on ennen Mossia, vaikka oli tätä nuorempi.
Geoff Crossley 11.05.1921
...
Esteban Gutierrez 05.08.1991
Bleulla ei listalla kesken kauden tulleet vai lieneekö ainut unohdus?David Coulthartd (27.3.1971) on kuukauden nuorempi, joten hän varmaan.
Eipä se niin yksinkertaista ollutkaan. Kuutio aloitti ykkösissä myöhemmin kuin vaikkapa häntä nuorempi Barrichello, joka on oikea vastaus.