Mad-Mike
Well-known member
- Liittynyt
- 16.11.2000
- Viestit
- 349
Keimolan sai Tero hyvä suljettua Vantaan kaupunki joka ei tehnyt luvattuja liittymiä radalle (kaupungin herroja Lincoln kestitti ainakin kahdessa Gpssä euroopassa 1966 jotta nähdään millaiset liikenneyhteydet radat yleensä tarvii...)T. Harju:
Keimolan saivat aikanaan suljettua, ja huonolta näyttää nyt motoparkin jatko.
http://www.syo.fi/teroh/gt-forum/topic.asp?topic=Motoparkin%20kohtalo&luokka=Yleinen
Ekoista kisoista joissa 20000 katsojaa kesti 3-4 tuntia päästä jonosta jotta pääsi tielle...sen jälkeen maine oli kirinnyt ja normaali katsoja ei paikalle ilmaantunut kovinkaan helpolla.
Myös 1977 lama ja 70 luvun energiakriisit sekä ajan henki teki tehtävänsä.
Missään ei ole melumittausta jonka mukaan Keimola olisi ollut liian äänekäs tai äänekkäämpi kuin Hämeentie.
Olen itse tätä asiaa Vantaan kaupungilta tivannut.
Fakta oli että Keimola ajautui konkurssiin ja tontti keinoteltiin Sanomat Oylle ja he eivät tonttia ostaneet radan pitämisen takia mutta eivät ole sinne rakentaneetkaan kun painotalot ovat muualla.(Vantaa ja Forssa)
Ihmeellistä että Sanomat Oy "unohti" tontin vuosiksi....
Vielä ihmeellisempää on että sinne ei ole kaupunkikaan kovin halukas ollut muuta kuin suunnittelemaan....
Eli paikka on skuttassa ja melualuetta joten mikä sen parempaa sijainti moottoriradalle ?
Paikka sinänsä on tänä päivänäkin tutustumisen arvoinen.