Epäseksikkäin saapasmalli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mosse
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Epäseksikkäin malli on?

• Äänestäjiä yhteensä
    32

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jo voi loppu lätinä rasismista ja homoista, kun otetaan esille aihe, joka meidän perheessä aiheutti suurehkon väittelyn. Mikä saapasmalli on EPÄSEKSIKKÄIN? Välttämättä kuvat ei kerro ihan kaikkea, mutta ainakin kertoo mistä pohjamallista on kyse. Onko siis 'turn over popo':

Onko se tasapohjasaapas?

saapas1.jpg

korkosaapas?
orig_53020003.jpg

vai kiilapohjasaapas?
Kiilapohjasaappaat.JPG

Alin on epäseksikkäin, mutta tiedän sellasiakin naisia joita panisin tuollaisetkin jalassa.

Ylimmät on just niin seksikkäät että ei sytyttäis ees Heidi Kulminin jaloissa.

Alimmat on ihan ok.

Keskimmäiset on ihan syystäkin tunnettu paremmin nimellä "panemuasaappaat".

Mulla on aikas monet kengät, mutta ei yksiäkään kiilakorollisia. Eikä tule.

Minäkin pidän kiilakorkoja 'mummomalleina' mutta meidän naisväki piti mua aasina.:thumbfh:

Nyt mä tiedän mikä ois oikeesti elämäni kesä.

Nähdä Knoukka nussimassa tommoset jalassa.
:D:D Millähän syntyneen mielikuvan sais pois päästään :o
Minäkin pidän kiilakorkoja 'mummomalleina' mutta meidän naisväki piti mua aasina.:thumbfh:
Kiilakorot on nyt (teini)muotia. Amatöörien puuhastelua, sanon minä. Parin vuoden kuluttua hihitellään menneelle kamalalle kiilakorkomuodille.

Sanokaas nyt joku korkokenkäfriikki, mitä seksikästä siinä on kun nainen kävelee nilkat suorana? Pidentäähän ne ihmistä juu, mutta jos on länkisääri niin on länkisääri eikä se enemmän tai vähemmän seksikkääksi muutu nilkkaa ojentamalla. Muutaman sentin huomaamaton korko vielä menettelee. Siinä ehkä saattais olla jotain seksikästä jos kävelisivät oikeasti varpasillaan ilman kantojen paukuttamista. Korkokenkien kopistelu on turn-off.

Kyllä toi kiilakorko nyt ennemmin menee, kuin toi tasapohja. Siis niinku seksikkyydessä.

Oikeastaan voisin vaihtaa vastauksen keskimmäiseen, ellei sitten olis ihan piikki kyseessä.

Sanokaas nyt joku korkokenkäfriikki, mitä seksikästä siinä on kun nainen kävelee nilkat suorana? Pidentäähän ne ihmistä juu, mutta jos on länkisääri niin on länkisääri eikä se enemmän tai vähemmän seksikkääksi muutu nilkkaa ojentamalla. Muutaman sentin huomaamaton korko vielä menettelee. Siinä ehkä saattais olla jotain seksikästä jos kävelisivät oikeasti varpasillaan ilman kantojen paukuttamista. Korkokenkien kopistelu on turn-off.

Taidat olla homo kun et tuollaisen päälle ymmärrä.