Eri sarjojen näkyminen TV:ssä

jaipperi

Well-known member
Liittynyt
15.1.2009
Viestit
185
Torstaina klo 21.00 urheilukanavalla alkaa uusi moottoriurheilun makasiini ohjelma: Vauhdin maailma. Kyseessähän on siis saman nimiseen lehteen perustuva ohjelma. Toivottavasti tämä korvaisi Ruutulipun loppumisen aikoinaan jättämän aukon moottoriurheilun makasiiniohjelmien saralla.
 

Lugera

Well-known member
Liittynyt
21.12.2007
Viestit
1592
Tulevan viikonlopun sunnuntaina kello 3.00 starttaa NASCAR-kausi 2009 Budweiser Shootoutin muodossa. En ole saamassa näin pienellä varoitusajalla PlusTV-korttia, joten onko mitenkään mahdollista tuota internetistä katsoa jonkun streamin kautta?
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Olin viime kuussa yhteydessä ALMSin viestintäpuolen varapresidenttiin John Evensoniin ja hän kertoi tuolloin, ettei uutta sopimusta Urheilukanavan kanssa ole vielä tehty. Entinen sopimus päättyi vuodenvaihteeseen, mutta sarja luonnollisesti haluaisi jatkaa Suomessa televisiossa, sillä mukana on suomalaiskuljettaja, eikä ylimääräisestä näkyvyydestä aiheudu heidän tuotantopuolelleen yhtään lisää kuluja tai haittaa.

Pahoin pelkään, että Vanhasen vetäydyttyä viettämään hyvin ansaittuja eläkepäiviään Urheilukanavalta ei löydy enää sitä yhtä henkilöä, joka noita sarjoja kanavapäälliköille puffaisi. Jo olemassa olevia sopimuksia noudatetaan, mutta ainakaan Evenson ei ollut saanut Suomesta mitään yhteydenottoja moneen kuukauteen. Urheilukanavan palautelaariin lähettämät viestini puolestaan tuntuvat edelleen menevän suoraan roskikseen, sillä en ole vieläkään saanut vastausta kolme kuukautta sitten lähettämini viesteihin. Loistavaa asiakaspalvelua....
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Et sitten sinä tai ko. Evenston sattunut mitenkään sivuamaan americanlemans.comin tai speedtv.com nettistreamiä ja sen jatkumista / jatkumattomuutta tänä vuonna? :dunno:

Jopa sen laajentumisesta kattamaan kokonaiset kisat olen pidätellyt toivoa (jos ei nyt, niin ainakin tulevaisuudessa). Viime vuonna julkaistussa 5-vuotissuunnitelmassa lukee "Establishment of a multimedia platform that will make the Series available to every person on the planet", koska videoita on jo sivulla saatavilla, tuo voisi tarkoittaa nimenomaan live-streamiä.

Taitaa jäädä livenä näkemättä tänä vuonna, kun ei ole tuo TVUPlayerissä näkynyt (sinänsä laiton) Wheels -kanava, joka näytti Speed Channelia, näkynyt sitten lokakuun.
 
Viimeksi muokattu:

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Et sitten sinä tai ko. Evenston sattunut mitenkään sivuamaan americanlemans.comin tai speedtv.com nettistreamiä ja sen jatkumista / jatkumattomuutta tänä vuonna? :dunno:
Tuosta ei ollut puhetta, sillä olin oikeastaan liikkeellä täysin eri asioiden takia ja kehuin vain ohimennen ALMSin loistavaa TV-näkyvyyttä maksuttomalla urheilukanavalla maassa, jossa F1 on maksukortin takana. Jos et itse halua kirjoittaa heille, niin voin kyllä kysyä noista Internet-lähetyksistä kun lupasin muutenkin ottaa myöhemmin yhteyttä ja lähettää heille pari juttua.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
No kysypä :)

Oon mä ALMS:n nettisivujen alaosasta löytyvän palauteboksin kautta useamman kerran lähettänyt "fanipostia" aiheesta, tosin kyseinen lomake näyttäisi olevan enemmän bisnesyhteydenottoon tjsp., joten en ole varsinaisesti vastausta odottanutkaan.
 

Newtown

Well-known member
Liittynyt
13.10.2007
Viestit
90
Urheilukanavan palautelaariin lähettämät viestini puolestaan tuntuvat edelleen menevän suoraan roskikseen, sillä en ole vieläkään saanut vastausta kolme kuukautta sitten lähettämini viesteihin. Loistavaa asiakaspalvelua....
Kannattaa olla yhteydessä suoraan henkilöihin ketkä jotain asiasta tietävät. Itse soittelin aikanaan Urheilukanavan ohjelmapäällikölle ja kyselin Nascarien näkyvyydestä ja itse asiassa tuosta ALMS:istakin ja tyyppi näytti tietävän asioista kyllä.

Minne lie menevät nuo palautelaatikon viestit, luultavasti juuri Urheilukanavan omaan aspaan jossa eivät tietty asioista mitään tiedä tai sitten eivät muuten vaan vaivaudu vastaamaan. :thumbdown
 

Los Cojones

Avohoidossa
Liittynyt
26.2.2004
Viestit
588
Sijainti
Törnävä
Voisiko joku viitseliäs laittaa yhteenvetona, että miltä kanavailta näkyy sarjoja, joissa on SUOMALAISkuskeja...
 

raven

Active member
Liittynyt
7.7.2005
Viestit
37
Voi pyhä yrjö tuota urheilu+ kanavaa.
Eilen NASCAR kisalähetys alkoi 01.00. Vihreä lippu liehui jo 23.45.
Ensi sunnuntaina taitaa lähetysaika alkaa 24.00, mutta vihreä liehuu kaiketi noin 21.30. Kehtaavat vielä ilmoittaa että heidän lähetykset ovat suoria (vai alkavatko kesken)

Ärsyttää katsoa kuppasia nettistreameja, jälkilähetyksiähän ei tueta, NASCAR on sunnuntaini kohokohta. NBA taitaa sotkea, ja se kausi taitaa jatkua vielä kesäkuuhun :p

Mites VIASAT, näyttää kisat tulevan sieltä HD kanavalta, kannattaisko?
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Atdhen kautta löytää jotain kisoja. MyP2P:n tarjontaa. JustinTV:n kautta tulee sekalaista, isojen kisojen aikana kannattaa searchilla etsiä sopivilla hakusanoilla. UStream on Justinin tapainen, searchilla kisojen aikaan kun etsii.

Noilla pääsee jo alkuun. Ja noita kaikkia neljää on tullut käytettyä, ehkäpä vaivalloista joidenkin mielestä, mutta onpahan ollut katsomista.
 
Viimeksi muokattu:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Avolava-Nascaria menossa. Ehkäpä sen Nascar-ketjun tosiaan vois perustaa, mut ei kyl jaksa avata. Ja aika tylsä kisa ollut Atlantassa. Jo kahdet competition yellowit.
 
Ylös