Erikoisia havaintoja

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Oma havaintoni liittyy tag-taivaaseen. Olen havainnut, että "acidolem" säännöllisesti lisätään eri muodoissa useisiin säikeisiin. Hyvin usein ja nopeasti nuo tagit kuitenkin häviävät. Mistä on kysymys?
Mielenkiintoinen havainto. Todella. Pidätkö tarkkaakin kirjanpitoa eri tojckehin, tai kuten tapanasi on sanoa, säikeisiin, liitetyistä tageista ?

Onko tag 'acidolem', jostain syystä erityistarkkailussasi ? Tunnetko mahdollista pettymystä, kun tuo tag häviää ?

Itsehän en ole ikinä luonut tälle forumille yhtään tagia, enkä tule luomaankaan.

Mutta jos joskus jossain mielenhäiriössä, tulisin mahdollisen tagin luomaan, niin varmaan huolehtisin tagistani niinkuin äiti lapsestaan. Olisi se kyllä niin tärkeä asia mulle silloin. Juu-u. Vaalisin tagiani ja pitäisin siitä, ja sen hyvinvoinnista huolta. Erityisesti kammoksuisin sen häviämistä. Hirveä asia olisi tagin häviäminen kyllä.

Onneksi tässä maassa on kriisiapua tarjolla...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
acidolemia ei löydy tagipilvestä, vaikka se tämän(kin) toikin alareunassa näkyy. Mikä mättää?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Teukka kesällä pistänyt Antille Visitor messagen, että muuttaa nimensä viimeisen kerran TEUVOKSI! Siis Teuvo, ei Teukka. Tässä on nyt jaskattu jossain kohtaa.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Teukka kesällä pistänyt Antille Visitor messagen, että muuttaa nimensä viimeisen kerran TEUVOKSI! Siis Teuvo, ei Teukka. Tässä on nyt jaskattu jossain kohtaa.
Sinäkin voisit muuttaa omasi kouvotsoniksi, kun niin kuulema jengi sen tavaa.

Ja jonkun toikin mukaan, en nyt enää muista minkä, mun täytyis muuttaa nickini Joulupukiksi, että Lancer muuttais omansa Homeriksi.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Sinäkin voisit muuttaa omasi kouvotsoniksi, kun niin kuulema jengi sen tavaa.

Ja jonkun toikin mukaan, en nyt enää muista minkä, mun täytyis muuttaa nickini Joulupukiksi, että Lancer muuttais omansa Homeriksi.
Ja oliko se edes Lancer? Kai se oli.