Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ragnar Lothbrok on höökimässä Pariisiin, mutta taitaa olla väärässä paikassa koska Eippelintornia ei näy?
Höpö höpö. Ragnar on siel vain, että pääsis antaa Rollolle turpiin. Ja ei ole vielä ollut maailmannäyttelyä 1889.

Pahus kun Ragnarilla on ooppeli loppu...
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kuinka monta kilowattituntia verkkosähköä menee 100 ampeerin 12V akun lataamiseen tyhjästä täydeksi?
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Jos on lomautettuna, niin saako työsuhdeautolla huristella?
http://www.tyosuojelu.fi/tyosuhde/lomautus

Oikeudet ja velvollisuudet lomautuksen aikana

Työntekijänä sinulla on lomautusaikana oikeus

ottaa vastaan muuta työtä (myös kilpailevassa yrityksessä)
käyttää palkkaetuna tai työsuhteeseen liittyvän vuokrasopimuksen perusteella käytössäsi olevaa asuntoa
käyttää luontaisetuja (esim. puhelin- tai autoetu), jos niiden on sovittu säilyvän lomautusaikana
irtisanoa työsopimuksesi ilman irtisanomisaikaa.
Lomautuksen aikana kertyy vuosilomaa. Loman pituutta määrättäessä lasketaan työssäolopäivien veroiset päivät lomautusajalta 30 työpäivää kerrallaan. Työssäolopäivien veroisiksi päiviksi lasketaan työn osa-aikaistamisella toteutetusta lomautusajasta enintään kuusi kuukautta kerrallaan. Jakson laskeminen aloitetaan lomanmääräytymisvuoden alusta.

Lomautusaikana et saa

kertoa työnantajasi liike- ja ammattisalaisuuksia
perustaa kilpailevaa yritystä
tuottaa vahinkoa työnantajallesi.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Onneks ei oo koskaan ollu tollasta pulmaa. Itse kun olin lomautettuna, niin sain käyttää työnantajan tietokonetta (johon en juuri koskenut) ja työsuhdepuhelinta. Työsuhdeautoa ei olllut.
 

Örfil

Guest
Nyt taisi paljastua että Salminen on Joulupukinpajalla töissä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Itse asiassa mähän olen ollut pari vuotta sitten alennetulla palkalla puol vuotta. Toteutus lomautus 2 päivää kuussa.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös