Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
Olen höpsö, mutta pakko kysyä:
1. Miksi näitä ''Tapahtumia & Sattumuksia'' aiheita on varmaa joku 5? Eiks yks riittäis tai jotain?
2. Miksi melkein kaksi identtistä f1-liveseuranta-aihetta on perustettu?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olen höpsö, mutta pakko kysyä:
1. Miksi näitä ''Tapahtumia & Sattumuksia'' aiheita on varmaa joku 5? Eiks yks riittäis tai jotain?
2. Miksi melkein kaksi identtistä f1-liveseuranta-aihetta on perustettu?
1. Il Tempo Gigantte tykkää niitä perustaa jopa sellaisista aiheista, mistä aiemmin on ollut vakiintunut otsake.
2. No jottei tarvitse mennä juuri noihin Tapahtumia ja sattumuksia-toikkeihin. Pitää olla valinnanvapaus Vapaalla.
 

Iso8

Viisuhullu
Liittynyt
23.7.2011
Viestit
5836
Sijainti
Tampere
1. Il Tempo Gigantte tykkää niitä perustaa jopa sellaisista aiheista, mistä aiemmin on ollut vakiintunut otsake.
2. No jottei tarvitse mennä juuri noihin Tapahtumia ja sattumuksia-toikkeihin. Pitää olla valinnanvapaus Vapaalla.
Asia selevä. Mulla on kyl eriävä näkemys siitä, että tarvitseeko ''tapahtumia ja sattumuksia'' ja ''liveseuranta'' samasta aiheesta. :D Mut samapa tuo.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Puoltoistasataa postausta vielä ja sitten "Tapahtumia ja sattumuksia äärell' kysymysten erinäisten" tulille!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Noinkohan tämä kaipaa kakkososaa, kun noita kyssäritoikkeja on muutenkin vaikka kuinka monta ja kaikkeen tarkoitukseen...
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös