Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onkohan forumin softaa pävitetty? Osa napeista näyttää snadisti erilaiselta, tai sitten vaan kuvittelen. Mutta ainakin koko paska toimii huomattavasti huonommin kuin ennen.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Miksi jääkiekkotapahtumien parhaiden palojen, esimerkiksi erinäisten top-5 koosteiden katsomisnautinto pilataan soittamalla ko. koosteen taustalla älyvapaata musiikkia?

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mun mielestä vain Tom Jones kera -95 tunnelmien on ainoa oikea Top-5 musiikki.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Irma Jacobsson ja Jerry Flodin ovat Mehen kakkosnickejä. Onko olemassa jokin sanaton yhteisymmärrys siitä, että tästä ei puhuta? Tuntuu että jengi leikkii hämmentävän lujaa mukana, etenkin Irman kera.
Eihän kakkosnikit ole kielletty. Paitsi mulla :mad_old:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jäähyllä ei toinna käyttää kaksoisnikkiä, muuten saa vaikka ei nyt mitään järin fiksua kuvaa annakaan.

Voihan tuo olla Mehen sivupersoona, mutta paljon on jaksanut vaivaa nähdä, ettei IP:llä ainakaan saa hahmoketta kiinni. Kakkosnikkejähän nuo kumpainenkin ovat, mutta siinähän ovat.

burb

.
Eiks avatar vapautettu jossain vaiheessa kaikille, vipittömillekin? En tiedä. Voi kunpa joku tietäis.

edit: myöhässä kuin se kuuluisa entinen mertaranta.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eihän kakkosnikit ole kielletty. Paitsi mulla :mad_old:
Eihän ne sullakaan ole kiellettyjä. Kakkosnikin käyttö jäähyllä on kiellettyä niin kuin kouvokin kertoi.

Sä taas sait päivän bannin koska olisit voinut kirjoittaa jotain sopimatonta - On siis täysin loogista ikibannata sun kakkosnikki, koska se olisi voinut kirjoittaa jotakin sun bannin aikana.

DW

2009-2016
Eihän ne sullakaan ole kiellettyjä. Kakkosnikin käyttö jäähyllä on kiellettyä niin kuin kouvokin kertoi.

Sä taas sait päivän bannin koska olisit voinut kirjoittaa jotain sopimatonta - On siis täysin loogista ikibannata sun kakkosnikki, koska se olisi voinut kirjoittaa jotakin sun bannin aikana.
Hartsa puhuu ihan asiaa nytten.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Onhan se ollut jo kauan aikaa kaikille mahdollista.
Eiks avatar vapautettu jossain vaiheessa kaikille, vipittömillekin? En tiedä. Voi kunpa joku tietäis.

edit: myöhässä kuin se kuuluisa entinen mertaranta.
Ohhoh. Kaikkea sitä.

En toki vieläkään ymmärrä, miksi olen VIP-listalla. Kaikki vanhatkin vipit ilmeisesti siinä?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.