Selittäkääs nyt mikä olisi oikea vastaus, jos musavisassa kysyttäisiin?
http://vimeo.com/10900266
vai
http://www.youtube.com/watch?v=muA59RVRxnE
http://vimeo.com/10900266
vai
http://www.youtube.com/watch?v=muA59RVRxnE
Hengenlähtöön asti kuten mustalaisen hevonen, joka kuoli just kun oppi olemaan syömättä.Miten pitkään ihminen pärjää pelkällä hengenravinnolla?
Oliko se se sama hevoinen, joka juoksi palan matkaa alle minuutin? Eikä syönyt rautaa, eikä noussut puuhun?Hengenlähtöön asti kuten mustalaisen hevonen, joka kuoli just kun oppi olemaan syömättä.
Sama lehmä.Oliko se se sama hevoinen, joka juoksi palan matkaa alle minuutin? Eikä syönyt rautaa, eikä noussut puuhun?
Se oli hyvä hevoinen, ei päässyt makkuulle, eikä makkuulta ylös, kun oli uutuuttaan jäykkä.Sama lehmä.
Äläkä saata meitä kiusaukseen.Tiedättekö, notta minkä pyynnön sisälsi sikapossun iltarukous?
Mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista. En ole tähän päivään mennessä asunut päivääkään vuokralla, mutta nyt joku taho on ilmoittanut minut kilvoittelemaan ilmaisesta vuokrasta. Ilmainen asuminen on tietysti oiva ajatus, mutta ajattelin kuitenkin toistaiseksi pysyä omistusasujana ja maksaa asumiskuluni ihan itse. Ilmaisia asujia on kyllä lähellä riittämiin...Parhaattarjoukset sanoi:Ystäväsi on ilmoittanut sinut kilpailuun ilmaisesta vuokrasta!
Onnea! Ystäväsi mielestä sinun kuuluisi asua ilmaiseksi seuravat pari vuotta ja siksi olet suoraan finaalissa!
Lisäksesi finaaliin pääsivät yhdeksän muuta onnellista!
Palkintona on vuokrasi maksu kuukausittain seuraavan kahden vuoden ajan!
Vahvista finaalipaikasi vastaamalla viimeiseen kysymykseen. Ja muista vastata 48 tunnin kuluessa tämän sähköpostin avaamisesta!
Mutta, huomasitko tuon sikapossuvitsin!? HÄHYHÄHÄÄHÄHÄH!!!! 11!!Sähköposti toi seuraavanlaisen viestin:
Mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista. En ole tähän päivään mennessä asunut päivääkään vuokralla, mutta nyt joku taho on ilmoittanut minut kilvoittelemaan ilmaisesta vuokrasta. Ilmainen asuminen on tietysti oiva ajatus, mutta ajattelin kuitenkin toistaiseksi pysyä omistusasujana ja maksaa asumiskuluni ihan itse. Ilmaisia asujia on kyllä lähellä riittämiin...
Kukakohan tuo on, joka minut on moiseen finaaliin ilmoittanut? Ja voisikohan tuota roskapostifirmaa lähestyä tarkemmilla kysymyksillä aiheesta?
En tiedä onko forumilla ketään tietosuojaan ja mm. roskapostiahdisteluun perehtynyttä hahmoa? Jos on, niin kertokaat mielipiteenne aiheesta.
Ainakin hahmo jps tuntuu olevan perillä lakiasioista. Jospa hältä irtoisi kommentti tähän.
Tekeehän tossa pikku tilin, kun panee oman kämpän vuokralle ja muuttaa itse vuokra-asuntoon pariksi vuodeksi.Sähköposti toi seuraavanlaisen viestin:
Mielenkiintoista, hyvin mielenkiintoista. En ole tähän päivään mennessä asunut päivääkään vuokralla, mutta nyt joku taho on ilmoittanut minut kilvoittelemaan ilmaisesta vuokrasta. Ilmainen asuminen on tietysti oiva ajatus, mutta ajattelin kuitenkin toistaiseksi pysyä omistusasujana ja maksaa asumiskuluni ihan itse. Ilmaisia asujia on kyllä lähellä riittämiin...
Kukakohan tuo on, joka minut on moiseen finaaliin ilmoittanut? Ja voisikohan tuota roskapostifirmaa lähestyä tarkemmilla kysymyksillä aiheesta?
En tiedä onko forumilla ketään tietosuojaan ja mm. roskapostiahdisteluun perehtynyttä hahmoa? Jos on, niin kertokaat mielipiteenne aiheesta.
Ainakin hahmo jps tuntuu olevan perillä lakiasioista. Jospa hältä irtoisi kommentti tähän.
Runar&Kyllikki olisi tähän asiaan parhaiten perehtynyt hahmo, tosin kommenttia voi nykyisellään olla suht hankala saada.Kukakohan tuo on, joka minut on moiseen finaaliin ilmoittanut? Ja voisikohan tuota roskapostifirmaa lähestyä tarkemmilla kysymyksillä aiheesta?
En ole oikein tajunnut koskaan tätä perustelua. Harvoin kai sitä mistään palkasta niin paljon veroa menee, että ei mitään jäisi näppiin.Mitä mieltä forumkansa on ylimääräisestä ja ylityökorvauksellisesta työstä kieltäytymisestä sillä perusteella, että menee liikaa veroa, eikä kannata tehdä?
En tiedä minkä veroasteikon mukaan asiaa mietit, muttaMitä mieltä forumkansa on ylimääräisestä ja ylityökorvauksellisesta työstä kieltäytymisestä sillä perusteella, että menee liikaa veroa, eikä kannata tehdä?
Mihinkään arvontoihin, kilpailuihin, palkinnon vastaanottamisiin tai muihin "mahdollisuuksiin", ei kannata tarttua, ellei ko. tarjouksen taustalla ole avoimesti ja selvästi tunnistettava taho, jonne voi ilman salapoliisityötä vaikka soittaa pirauttaa niin halutessaan.Sähköposti toi seuraavanlaisen viestin:
Mä oon joskus vahingossa täpännyt ruksin jossain systeemissä johonkin väärään kohdaan, kun mäkin aloin saamaan noita tarjouksia. Vituttaa kyllä rankasti. Noista ei pääse eroon kulumallakaan.Sähköposti toi seuraavanlaisen viestin:
Hyvin ymmärrän perustelun, jos kokee vapaa-aikansa riittämättömäksi.En ole oikein tajunnut koskaan tätä perustelua. Harvoin kai sitä mistään palkasta niin paljon veroa menee, että ei mitään jäisi näppiin.
Kai sitten jotkut ovat laskeneet veroprosentin euron tarkkuudella ja eivät tahdo hilata prosenttia, tahi maksaa mätkyjä.