Erinäisten kysymysten tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tiijättekö sen tuon tämän kun on se viestijuoksu?
Vois kuvitella että kyseisen urheilulajin tärkein osa-alue on mahdollisimman nopeasti eteneminen, tai kilpailijan nopeus tai urheilijan vauhti.
Tai sitten joku olettaisi ko. ul:n tärk. o-a:eeksi kaarrenopeuden, vaihtoalueen aikaisen yhteistoiminnan joukkuetovereiden kesken tai sykkivät hikiset miesvartalot kera kireissä trikoissa heilahtelevien miesulokkeiden. Tai nais.
No ei ne ole tärkeitä asioita lain.
Vaan tärkeimmät asiat jäävät kysymysten asteelle: Mitä siinä kapulassa olevassa viestissä lukee? Kuka sen on lähettänyt? Kelle se on osoitettu? Miten tuollaisia viestejä voi lähettää? Paljonko se maksaa? Onko se sama viesti kaikilla joukkueilla vai erikö? Pitäisikö julkisissa urheilukilpailuissa käytettävät viestit julkaista välittömästi viestin jälkeen kuuluvalla äänellä lopuksi kameralle kumartaen?

Hiihtämisviesteissä, jotka käydään kapuloitta, sanoma ilmeisesti kuiskataan pikaisesti seuraavan etapoijan korvaan samaan aikaan kun käsi hamuaa pakaroita, vai kuinka? Luulisin erehtymisen vaaran olevan suuri, jos juuri etappinsa suorittaneen kuolasuisen astmaatikon oletetaan pärskivän kovinkin vaikeaselkoista mietelausetta joukkuetoverin takaraivoa kohti.
Gralbghrghlbä hghar gghäklagh ärhk, Aikku!
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Burb on aivan oikeassa. Viestijuoksun suorituksen tulisikin loppua vasta kun maalilinjan jälkeen viesti on luettu selvällä ja kuuluvalla äänellä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Burb on aivan oikeassa. Viestijuoksun suorituksen tulisikin loppua vasta kun maalilinjan jälkeen viesti on luettu selvällä ja kuuluvalla äänellä.
Ja jos viesti on muuttunut matkan varrella joukkue hylätään.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Hiihtämisviesteissä, jotka käydään kapuloitta, sanoma ilmeisesti kuiskataan pikaisesti seuraavan etapoijan korvaan samaan aikaan kun käsi hamuaa pakaroita, vai kuinka? Luulisin erehtymisen vaaran olevan suuri, jos juuri etappinsa suorittaneen kuolasuisen astmaatikon oletetaan pärskivän kovinkin vaikeaselkoista mietelausetta joukkuetoverin takaraivoa kohti.
Gralbghrghlbä hghar gghäklagh ärhk, Aikku!
Kahvi, näppis, jne. Luentosalissa, luonnollisesti.
 

Siggeboi

Banned
Liittynyt
6.9.2006
Viestit
4475
Sijainti
Puskassa
Miks tuonne sarjakuvia toijkiin postataan päivittäin hesarin uusin fingerpori? :eek: Osaan kyllä lukea sen itsekin hesarin sivuilta. :wink:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Koska minä en osaa.
Sama vika. Minäkin odotan, että joku kertoisi sen minulle. Samalla voisi kertoa monille muillekin postauksille järkevän perustelun.

Ja niistähän pääsee kätevästi eroon laittamalla niiden postaajan iggeen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Mikä se on se MILF? Mä en jaksa googleilla nyt enää. Joo, olen vähän vanha ja kalkitoksoitunut. Olen termin monesti nähnyt, mutta merkityksensä on hämäräksi hieman jäänyt. Aktiivisuuden puutetta yllekirjoittaneelta?

Kertokaa.

Kiitos.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mikä se on se MILF? Mä en jaksa googleilla nyt enää. Joo, olen vähän vanha ja kalkitoksoitunut. Olen termin monesti nähnyt, mutta merkityksensä on hämäräksi hieman jäänyt. Aktiivisuuden puutetta yllekirjoittaneelta?

Kertokaa.

Kiitos.
Mamma-ikäiset joita tekisi mieli...noin vapaasti käännettynä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mamma-ikäiset joita tekisi mieli...noin vapaasti käännettynä.
:D:D:D

Eikös se nyt ole ihan lyhenne sanoista
Mother I Like the Fuck

Ajattelin vaan että, äitejä voi olla aika nuoriakin, eli tuo ei ole iästä kiinni lain. Vaan sellanen... hieman... kyllä sen sitten tietäää.. :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
:D:D:D

Eikös se nyt ole ihan lyhenne sanoista
Mother I Like the Fuck

Ajattelin vaan että, äitejä voi olla aika nuoriakin, eli tuo ei ole iästä kiinni lain. Vaan sellanen... hieman... kyllä sen sitten tietäää.. :)
Niin no... Itte ennemmin ajatellut lähinnä keski-ikäisiä naisia kuin teiniäitejä tm, jos tuo nimitys käytössä:eek:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

:D:D:D

Eikös se nyt ole ihan lyhenne sanoista
Mother I Like the Fuck

Ajattelin vaan että, äitejä voi olla aika nuoriakin, eli tuo ei ole iästä kiinni lain. Vaan sellanen... hieman... kyllä sen sitten tietäää.. :)
Tästä postauksesta tuli mieleeni eräs forumille taannoin laittamani tiva, joka ei ratkennut ole. Vielä.

Nyt kiireen vilkkaa siihen vastaamaan kaikki, siksi hyvän vihjeen antoi tahattomasti hahmo tmoi.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
:D:D:D

Eikös se nyt ole ihan lyhenne sanoista
Mother I Like the Fuck

Ajattelin vaan että, äitejä voi olla aika nuoriakin, eli tuo ei ole iästä kiinni lain. Vaan sellanen... hieman... kyllä sen sitten tietäää.. :)
Vähän siinä vielä kielioppi mättää.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös