Olen vuosia pohtinut miksi tuossa ovessa on tuo kuoppa väärällä puolella ovea, kun siitä on vaikea ovea avata. Tänään valkeni kolon funktio.
Näytä liitetiedosto 24477
Avainta varten kai tuo
Olen vuosia pohtinut miksi tuossa ovessa on tuo kuoppa väärällä puolella ovea, kun siitä on vaikea ovea avata. Tänään valkeni kolon funktio.
Näytä liitetiedosto 24477
Niin oli viereisenkin kaapin äijä, kun kysyin siltä. Tai sitten se vaan oli normi-savolainen.
En ymmärtänyt.
Onko muille kuin taloyhtiöissä asuville olemassa yleisiä väestönsuojia? Tai monelleko ihmiselle niitä paikkoja on?
Jos vaikka Luxemburg ampuu 20 megatonnin ydinpommin Forssaan, niin puolella suomalaisista olisi kivempaa maan alla kuin päällä.
Liekö tuo meidän päätettävissä.
No kyllä minä ainakin pelkään siinä määrin, että kuljen ydinlaskeumaviitassa.Yks persu kyseli taannoin samoja.
Onko tässä nyt jokin ydinsodan uhka päällä, pitääkö varautua?
Menee Mestiksen kurinpitomenettelyyn.Saako valkku syyttää toista valkkua pedofiiliksi, joutumatta oikeudelliseen vastuuseen?
Onko muille kuin taloyhtiöissä asuville olemassa yleisiä väestönsuojia? Tai monelleko ihmiselle niitä paikkoja on?
Jos vaikka Luxemburg ampuu 20 megatonnin ydinpommin Forssaan, niin puolella suomalaisista olisi kivempaa maan alla kuin päällä.