Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Faggishan se on...ainakin meikäläiseen käytti tuota ajat sitten. Muistan haistatelleeni kevyesti.

Mutta tuskin olin ensimmäinen uhri.:mad_old:

Faggishan se on...ainakin meikäläiseen käytti tuota ajat sitten. Muistan haistatelleeni kevyesti.

Mutta tuskin olin ensimmäinen uhri.:mad_old:

Ooppa hiljaa nomikin välillä!:mad_old::mad_old:

(Tupla hymiöt hyvin vihaistununut):frown:

XL on vaatekokoja ja tarkoittaa extra-large. Menee ihan vielä normaalissa painoindeksissä olevalle jos raamit on keskimääräistä suuremmat. XXXL on sitten kohteliaasti sanottuna plus-kokoa.

Eikun se meinaa että on vähintään 1+1 eli kahden oikean ihmisen kokoinen.

Mitenkä on, jos Kimi kyykyttäisi Vetteliä, olisiko silloin niin että Hamilton > Alonso > Räikkönen > Vettel?
Entä minne sijoittuisi Button, jos Alonso olisi Buttonia menestyksekkäämpi?

Mitenkä on, jos Kimi kyykyttäisi Vetteliä, olisiko silloin niin että Hamilton > Alonso > Räikkönen > Vettel?
Entä minne sijoittuisi Button, jos Alonso olisi Buttonia menestyksekkäämpi?

Button > Hamilton > Alonso > Button > Kimi > Vettel

Julkaisit itsestäsi leninkikuvan äskettäin. Ihme, ettei noteerattu suurella kuohulla täällä. Pää toki puuttui, kuten kuuluukin. Tuotan nyt sinulle pettymyksen: et ole XL-mallikokoa. Olet kovin paljon hoikempi ja timmimpi:nope:

Mitä kieltä Liverpoolissa puhutaan? Ei se ainakaan englantia ole.

Julkaisit itsestäsi leninkikuvan äskettäin. Ihme, ettei noteerattu suurella kuohulla täällä. Pää toki puuttui, kuten kuuluukin. Tuotan nyt sinulle pettymyksen: et ole XL-mallikokoa. Olet kovin paljon hoikempi ja timmimpi:nope:
Tässä nyt oikeastaan oli alunperin ajatuksenani ihmetellä sitä, kuinka "pieniäkin" naisia nykyään kutsutaan plus-malleiksi. Jos nettitietoihin on luottamista, Robyn Lawley esimerkiksi painaa kyllä yhtä paljon kuin minä, mutta on 20 cm pidempi. :rolleyes:

Aiheesta lisää Cosmossa.

Tässä nyt oikeastaan oli alunperin ajatuksenani ihmetellä sitä, kuinka "pieniäkin" naisia nykyään kutsutaan plus-malleiksi. Jos nettitietoihin on luottamista, Robyn Lawley esimerkiksi painaa kyllä yhtä paljon kuin minä, mutta on 20 cm pidempi. :rolleyes:

Aiheesta lisää Cosmossa.
Olisin veikannut hieman painavammaksi suhteessa pituuteen, jos tämä nyt oli se SI:n kansikuvatyttö, mutta todella kapea vatsa ja rintakehähän tuolla on. Luulisin kuitenkin, että tuolla 107cm takapuolella joutuu menemään XL-housuihin myös naisten vaatteissa. Ainakin miesten vaatteissa metrisellä takapuolen ja rinnan ympäryksellä se kallistuu useammin XL:ään kuin L:ään.

Suunnilleen ton mittanen misu tarjoili mulle pe pizzaa. Komee oli.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.