Erinäisiä kysymyksiä sisältävä tojck.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Jungner mm hehkutti leipäjonoja ja niitä jonoja näkevien ihmisten pitäisi käydä heittämässä yläfemmat siellä seisoskeleville, kun ovat tukemassa "ekologisesti kestävää tapaa korjata kaupallisessa logistiikassa olevaa tehottomuutta."
Hieno sosiaalidemokraatti.

Miten voi olla 13-kertainen maailmanmestari ja jäädä valitsematta Vuoden Urheilijaksi. Moottoriurheilu ei voi olla syynä.

Päätalosta en tiedä, mutta kyllä minä mainitun sanan tunnistan. En tosin sitä itse puheissani käytä.

Ainakin Huovisen Hamsterista pitäs olla tikkurin yks merkitys tuttu. Sitä vaan ei ollu vaihtoehdoissa.

Miten voi olla 13-kertainen maailmanmestari ja jäädä valitsematta Vuoden Urheilijaksi. Moottoriurheilu ei voi olla syynä.

Eihän hän itse mitään urheile. Paremmat vekottimet alla kuin muilla. Kyllä seipäänheiton EM-kutossija aina muutaman ämmämmän voittaa.

Ilomantsin kaupunkimiljöö mullekin tuli. Pilottitakki kumosi muut vastaukset.

Olet Kuopio!

Suatatkin olla oekea savolaane! Olet sydämeltäsi lupsakka ja leppoisa savolainen, joka arvostaa hyvää huumoria. Joku on voinut sanoa savolaisia kieroiksi, mutta sellaisen sietäisi tutustua paremmin savolaisiin naapureihinsa.
Ei ollut sopivia valintavaihtoehtoja monessakaan kohdassa, mutta eihän tuo ihan väärinkään mennyt.

Ei savolaiset ole 15 vuoden kokemuksella kieroja. Vähän saamattomia jahkalijoita ja inasen arkoja ottamaan kyllä/ei -kantaa. Suattaapi olla ja tekemistä vaelle valamis. Ehken pittee kysyä hallitukseltakin tae käävvä aatomaatilla ensin.

Edith... sydämellisiä ja lämpimiä parhaimmillaan.

Viimeksi muokattu:
Vuan se suattaa olla hyväksihhii, ettei het sannoo rykäse, mitä sylyki suuhun tuop.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.